10+1 kedvenc film/sorozat párosom | 2018


──── 

Mindig is szerettem volna összeállítani ezt a listát, hogy bemutathassam nektek az én kedvenceimet. Igaz nem csak filmes szereplők kerültek fel a listámra hanem sorozat szereplők is, hiszen van egy két olyan sorozat amit egyszerűen nem bírtam kihagyni a listáról. Vannak nagyon régi és vannak nagyon újak is a listán, sőt talán egy olyan is van ami még jelenleg is fútt a képernyőn. 

────


1. Dirty Dancing - Piszkos tánc 
Frances "Baby" Houseman - Johnny Castle 
(Jennifer Grey - Patrick Swayze) 

Azt hiszem nem meglepő, hogy ők kerültek a lista elejére hiszen ők a legnagyobb kedvenceim akiket valaha is láttam egy közös filmben. Nem csak a remek történet hanem a tánc és zene volt az ami magával ragadt, na jó a szerelem sem maradhat ki ami még a mai napig megdobogtatja a szíveket, az enyémet is. 



2. Titanic
Rose DeWitt Bukater - Jack Dawson 
(Kate Winslet - Leonardo DiCaprio)

Kihagyhatatlan ez a történet is, hiszen ennél talán szebb szerelmes történet nincs. Bár a történet tragikus és régi de a jelentése még most is a legmeghatóbb.




3. Cuidado con el ángel  - Árva angyal 
María de Jesús «Marichuy»  - Dr. Juan Miguel San Román 
(Maite Perroni - William Levy)

Talán nem nagy titok, hogy ez is felkerült a listára, hiszen egy régebbi bejegyzésemben már írtam róla, hogy mennyire is imádom ezt a sorozatot. Minden nyáron végignézem, mert egyszerűen annyira átérzem minden pillanatát, hogy az valami meglepő dolog.



4.  The Princess Bride - A herceg menyasszonya 
Boglárka - Westley 
 (Robin Wright - Cary Elwes)

Gyerekkorom kedvenc filmje! Ha lehetne úgy mondani szinte ezen nőttem fel, ez volt az első olyan film amiben szerelmet láttam. Kiskoromban azt is hittem, hogy ilyen egy igazi szerelem, de mára már rájöttem, hogy ilyen csak a mesékben van. 




5. High School Musical  - Szerelmes hangjegyek 
Gabriella Montez  - Troy Bolton 
(Vanessa Hudgens - Zac Efron)

Tinikorszakom egyik legmeghatározóbb filmsorozata volt. Mai napig is imádom ezt a filmet, hiszen egy tini szerelmespár áll a középpontban, akiknek le kell küzdeni minden sulis akadályt, hogy együtt lehessenek. 



6. Star Wars 
Padmé Amidala - Anakin Skywalker 
(Natalie Portman - Hayden Christensen) 


Talán még lehet, hogy nem meséltem de nagy Star Wars rajongó vagyok! Igen én is egy vagyok a sok közül, így nem maradhatott ki a két kedvenc párom sem a filmből. Az egyik Anakin és Padmé az, akik az első pillanatban már egymásba szerettek. Szerelmük olyan akadályokat győzött le amiket nehéz lett volna. Viszont nem szántam volna ilyen szomorú sorsot nekik a filmben.



Leia Organa - Han Solo
(Carrie Fisher - Harrison Ford)

A másik kedvenc párosom a filmből pedig egyértelműen Leia és Han volt. Nehézkes kezdetű kapcsolatnak indult mégis romantikusá vált, ám a végkifejlet egyszerűen megdöbbentő volt. Mindenesetre nekem akkor is ők lesznek a második kedvenceim a filmben.



7. Sissi 1,2,3.
Erzsébet császárné "Sissi" - Ferenc József császár
(Romy Schneider - Karlheinz Böhm) 

Imádom a régi filmeket, jó párat láttam már, viszont ez a film volt a legnagyobb hatással rám. Talán van aki még nem látta,de ajánlom, hogy nézzétek meg. Egyszerűen elképesztő a mondanivalója, a régi időbeli szerelemről.



8. The Notebook - Szerelmünk lapjai 
Allie Calhoun - Noah Calhoun 
(Gena Rowlands - Ryan Gosling) 

Korunk egyik legsikeresebb szerelmes filmje se maradt ki erről a listáról. Egy időutazás részesei lehetünk a filmben és megtudhassuk, hogy egy férfi szemszögéből milyen is a szerelem. Mennyire mély is lehet és ragaszkodó, hiszen senki se gondolná, hogy a fiúk is lehetnek ilyenek. Ám szomorú a vég kifejlett, mégis megvan a mondanivalója az emberi világnak.



9. Un camino hacia el destino - A sors útjai 
Luisa Fernanda Pérez - Carlos Gómez Ruis 
(Paulina Goto- Horacio Pancheri) 

Tavaly került bemutatásra a televízióban ez a romantikus sorozat is, amikor a kertész lányába beleszeret egy gazdag jóképű orvos. Nem mindennapi csavarok vannak a sorozatban, azt hinnéd, hogy sablonos mert ugyan az a végkifejlet viszont mikor megnézed rádöbbensz, hogy sokkal másabb és több a mondanivalója. Itt ismét inkább a férfi által érzet érzelmek állnak a középpontban és nem a lányé.



10. Castle 
Kate Beckett - Richard Castle 
(Stana Katic - Nathan Fillion) 

Egy igazi krimi sorozat kicsit megfűszerezve szerelemmel. Régebb nem is szerettem ezt a sorozatot de egyik éjszaka álmatlanság miatt nem volt nagy választási lehetősségem az éppen vetített műsorok közül, így rávettem magam, hogy megnézzem ezt a sorozatot is. Talán így is kezdődött ez a szerelem, hiszen azóta is állandóan ezt nézem a tv-ben, ha éppen nem megy valami jobb, de az nagyon ritka.



+1 
Oltári Csajok 
Erdész Piros - Herczeg Kornél 
(Michl Júlia - Ember Márk) 

És végezetül egy magyar sorozat szereplő párosa került a listára. Ezt jelenleg is vetítik esténként az RTL II-n. Azért került fel Piros és Kornél a lista végére, mert egyszerűen imádom ezt a párost. Minden este azért izgulok, hogy már mikor történik meg a csoda és lesznek végre együtt.




Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.
   

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments