Októberi meglepetések | 2017


────

 Már olyan sokszor említettem ezeket a meglepetéseket, hogy most már itt az ideje annak, hogy el is mondjam miről is van szó. 
Szeptember során jöttek létre ezek a szuper dolgok, amiknek tiszta szívemből örülök, rengeteg álmom vált valóra és egyre közelebb kerülők ahhoz amit a legjobban szeretnék csinálni.



A múlt hónapban rá jöttem, nagyon sok mindenre, főként arra, hogy én ebben a szakmában szeretnék hatalmas célokat elérni, hiszen ahogy látom egyre többen vagytok akik nagy érdeklődést mutatnak efelől. 
Kezdem érezni, hogy érdemes volt egy évig küzdeni ezért az álomért, ami kezd beteljesülni és mindezt nektek köszönhetem. Na de nem is húzom a szót tovább hanem mesélek picit nektek, hogy ebben a hónapban mik is várhatók tőlem. 



1. Az AH magazin cikkíró versenyén vettem részt. 

Még júliusban hirdettek meg egy cikkíró versenyt amire egyből jelentkeztem is, hiszen szerettem volna kipróbálni magamat egy versenyben, hogy mégis mit érek el és hogy fejlődhessek is. Több kategóriában is lehetett jelentkezni és viszont a kultúra témakört választottam. Mivel ez egy magyarországi online magazin ezért úgy gondoltam, hogy az otthonom kultúrájáról fogok írni, ami ez esetben "Erdély kultúrája" címet kapta. Két nappal ezelőtt az az szeptember 30-án pedig kikerültek az oldalra az eredmények, hogy ki hányadik helyezett lett. Én viszont csak a tegnap este néztem meg, mert csak akkor jutott eszembe, hogy akkor gyorsan nézzük is meg, hogy egyáltalán felkerültem-e a listára vagy sem, hiszen nem éreztem olyan jónak a cikkemet, hogy egyáltalán felkerülhessek. Viszont nagy meglepetésemre én is rajta voltam a listán, na de itt kezdődik egy újabb kis sztori ami arra vall, hogy a hétvégi meló után a nagy fáradtságban teljesen elnéztem, hogy hányadik helyezett is lettem. Nálunk általában, úgy sorolják fel, hogy az elsőt írják legfelül és nem legalul ezért is néztem el, mert én alul voltam és azt hittem, hogy harmadik lettem, aminek nagyon örültem! Viszont fél óra után újra megnéztem az oldalt, hogy megtudjam a többiek milyen témakörben és milyen cikkel jelentkeztek és ekkor fedeztem fel, hogy fordítva van felsorolva a helyezettek száma, így nem a harmadik, hanem az első lettem! Szívből örülök annak, hogy felkerültem a díjazottak listájára, egyáltalán nem is számítottam rá, hogy még nyerhetek is, hiszen még sose nyertem semmit ezért is lepet meg nagyon az eredmény, de nagyon szépen köszönöm az AH magazinnak a lehetőséget és minden egyebet! 
A nyertes cikkemet az ők oldalunkon illetve itt a blogon is olvashatjátok majd. 


2. Szerkesztő lettem egy erdélyi tinimagazinnál. 

Itt nálunk Erdélyben van egy nagyon szuper tini magazin aminek a neve a "Szemfüles". Nem tudom, hogy Magyarországon forgalmazzák-e! Én már nagyon régóta az olvasója vagyok a magazinnak, még ötödik osztályban kedveltem meg nagyon, mivel rengeteg olyan témáról írt ami akkoriban érdekelt és most is rengeteg szuper téma van ami megfogja a mai tiniket. Ilyenek például a sztárok világa, smink, párkapcsolat,..stb. Még akkoriban mikor elkezdtem olvasni a magazint elhatároztam, hogy én is a részese akarok lenni és szívesen írnék cikket amit majd viszont láthatók benne, viszont ez az álmom mostanig nem vált valóra a bátortalanságom miatt. Viszont örülök is neki, mert most érzem úgy magam, hogy megértem erre a feladatra és a múlt hónapban az az szeptemberben megkerestem a magazint és megkérdeztem, hogy esetleg lehetséges lenne-e . Ők természetesen egyből igent mondtak és ebben a hónapban, októberben már meg is jelenik az első cikkem ami a blogon már olvasott "Őszi bakancslista" rövidített verziója lesz. 
Annyira izgatott és boldog vagyok, még mindig nem hiszem el, hogy a kedvenc magazinomnál dolgozhatok. 
A megjelent cikkemről pedig itt a blogon lesz majd egy kisebb bejegyzést, illetve aki szeretne rendelni magazint az bizalommal forduljon hozzám és postán küldök egyet neki. 
(E-mailban írjatok ezzel kapcsolatban. kelemenzsuzsa24@gmail.com) 


3. Újabb interjú Szőcs Renátával 

A blogon már olvasható volt idén egy interjú a csíkszeredai Szőcs Renátával, viszont most jön egy újabb amiben az új daláról és videoklipjéről tudhatsz meg pár kulissza titkot. Az interjú nem csak a blogon fog megjelenni hanem az előbb említett "Szemfüles tinimagazinban" is helyett kap, sőt a címlapra is ez kerül.
Ez lesz az első címlapos cikkem, aminek nagyon örülök. (A megjelenési dátuma még bizonytalan!)
Visszatérve Renátához, nagyon örülök, hogy ismét vele dolgozhatok egy ilyen szuper kis projekten.



4. Közös munkák 

Ebben a hónapban jön pár közös munkám pár bloggerrel és ha minden jól megy még egy híres emberrel is lesz egy kis interjú vagy közös munka. 



5. Meglepetés játék nektek 

Kevés gondolkozás után úgy döntöttem, hogy szeretnék egy kis játékot tartani az oldalon, amire minden olvasni és írni vágyott nagy szeretettel várok majd. A játékról egyenlőre túl sok mindent nem szeretnék elmondani, mert szeretném addig a pillanatig titokban tartani amíg meg nem jelenik ez a poszt. De egy szuper dologgal készülök nektek és szuper nyereménnyel együtt. Remélem valamennyire fel tudtalak csigázni titeket és akár már most is jelentkezhettek erre a játékra e-mail címen!




A végére pedig egy kis STORY TIME-ot tartogattam, mert szerettem volna mindenképp elmesélni a hétvégén történt eseményeket. 
Mint az előző bejegyzésemben kiderült múlt hétvégén az az  szeptember 22-24 között Gyümölcs fesztivál volt nálunk. Viszont most hétvégén, szeptember 28 - október 1 között  a XXV. Őszi vásár volt megrendezve, ahol pár sztár vendég is tiszteletét tette és rengeteg szuper programmal várta az érdeklődőket.
Én a hétvégén az egyik ismerősömnek dolgoztam, mivel ő el kellet utazzon így rám marad az egész rendezvénysorozat fotózása és videózása. Szuper kis feladat volt, de nagyon fárasztó is az egész napos pörgés, én mégis imádtam minden pillanatát. Ennek köszönhetően pedig volt szerencsém találkozni a Neoton Familia énekesnőével Csepregi Évával illetve Danics Dórával is kellemesen elbeszélgettem. De nem csak ők voltak jelen a rendezvényen hanem rengeteg szuper táncos csoport, komikusok,... és két erdélyi együttes is részt vett a Dreamland Residents és a Transylvania Rock Band is. 
Illetve rengeteg szuper dolgot is lehetett vásárolni, rengeteg kiállító is részt vett a vásáron akik az értékes portékájukat árulták, mint pl. méz, lekvárok, sajtok, nyakláncok, könyvek, levendulás termékek, érdekes szappanok, fa játékok, érdekes porcelánok, székely termékek, kézzel készített termékek, ..stb.
Az idei váráson pedig egy újdonság is megjelent ami pedig a kürtöskalács megtöltve csokival, gyümölccsel és fagyival kombináció volt, rengeteg egyéb kiegészítő finomsággal. Ez mellet pedig egyéb finomságot is ki lehetett próbálni, különféle csokikat, vattacukrot, különféle édességek, lángos, gyros, mézeskalács, és sült krumpli felcsavarva egy pálcán (nem jut eszembe a neve). 
A vásárról  készült videóimat és képeimet ezen az oldalon tudjátok megnézni: https://www.facebook.com/borcsita/






Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 



Zsuzsiii




You Might Also Like

0 Comments