Karácsonyi asztaldíszek és asztalterítési ötletek 2016 (Nyereményjáték nyertesének kihirdetése)




Sziasztok.
Karácsony közeledtével egy kis asztalterítési ötleteket hoztam nektek. Nekem mindegyik nagy kedvencem , egyszerűek mégis fantasztikusak.
A bejegyzés végén pedig kihirdettem a nyereményjátékom nyertesét is.

Íme pár ötlet :






És íme pár asztaldísz ötlet is, ezek is könnyen elkészíthetők és remekül mutatnak az asztalon.











Elszeretném mondani, hogy nagyon örülök annak a 6 embernek aki jelentkezett a nyereményjátékomra, nem hittem volna, hogy valaki fog jelentkezni , de nagyon örülök, hogy voltak jelentkezők. Mindenkinek nagyon örültem és sajnálom,hogy nem ő nyert de csak egy nyertes lehetett. Viszont az új évet ismét egy nyereményjátékkal fogom kezdeni, érdemes figyelni a blogot .
És akkor íme a várva várt pillanat . Itt is van a nyertes. Gratulálok neki. Üzenetbe felveszem vele a kapcsolatot, hogy átadhassam a nyereményét. És mindenki másnak is gratulálok aki játszott.




                           


További szép napot.
Zsuzsiii

You Might Also Like

2 Comments