Hello 2017




Köszöntelek az új évben.
Mint mindenki más én is leültem és átgondoltam az elmúlt évemet, illetve kitűztem pár célt erre az évre is.  Néhányat veletek is megosztok, illetve pár tanácsot és általános dolgokat is bemutatok.



Kezdjük is az én bakancs listámmal.
Nem túl sok minden szerepel rajta csak néhány kisebb apróság. 






Bejutni az egyetemre

Mivel sajnos egy évet kellet halasszak az egyetemmel, így idén is kitűzött célom bejutni az áhított iskolába. Mint páran tudjátok pedagógia szakra szeretnék menni, mert imádom a gyerekeket és úgy érem ez az én hivatásom. Az itteni legjobb Babes Bolyai Tudomány egyetemre.
                 




Többet utazni, kirándulni 

Mindig is bennem élt a kaland vágy, hogy utazhassak és világot lássak. Viszont az elmúlt időben erre nem volt időm, így idén szeretnék egy kicsit többet látni a világból. 






Megvenni az első saját fényképezőgépem

Imádok fotózni, az egyik nagy szenvedélyem. Eddig még csak a saját régebbi bár modern fényképezőgépünkkel fotózgattam és olykor az egyik ismerősöm profi gépével. Szeretném megvenni az első sajátomat amivel aztán annyit fotózhatok amennyit akarok, sőt az egyetem mellet a fotózást is szeretném csinálni, profi fényképész akarok lenni.

   



Több könyvet olvasni

Eddig még nem igazán olvastam könyveket, de tavaly megvettem életem első regényét Lakatos Leventétől a Szigor triologia első kötetét. Nagyon tetszett és rájöttem nem is olyan rossz dolog ez a könyv olvasás, így idén szeretnék még több könyvet elolvasni.





Új dolgokat kipróbálni

Hm.... szeretnék olyan dolgokat is kipróbálni amiket eddig még nem tudtam




Emlékezetessé tenni a 20. szülinapomat

Idén töltöm a 20. születésnapomat és szeretnék valami emlékezeteset. 
Olyan kis dolgokra gondolok, hogy a családdal és barátokkal együtt ünnepelni , vagy egy utazás/kirándulás keretein belül megünnepelni . 



Egészséges életmód


Az új évre azt is megfogadtam, hogy edzeni kezdek és rendes ételeket eszek, nem pedig valami mű kaját. 
Bár sokan azt mondják nem vagyok "kövér" én mégis úgy érzem, egyszerűen nem érzem jól magam a bőrömbe, ennek érdekébe újítok és többet edzek, egészséges ételeket eszek. 


 

 




Csak nektek!

              



Új éve, új esélyek,új álmok......
Az a fontos, hogy egy új év vette kezdetét, te pedig tiszta lappal kezdheted, hogy rengeteg új élményt szerezhess.
Álmodj nagyokat és próbáld megvalósítani, ha nem sikerül, akkor se add fel próbálkozz és tegyél érte. Akármilyen keveset is érsz el becsüld meg.
Nem csak újévkor fogadhatjuk meg, hogy változtatni akarunk, akár évközbe vagy bármikor megtehetjük.
Gondoltam egy pár tippet/fogadalmat/célt  osztok meg veletek .
Én csak ajánlani tudom, hogy te is kezdj bele valamilyen sportba, a sport mindig nagyon fontos.
Vagy akár készítsz naplót írd bele a legszebb emlékeidet, hogy majd idősebb korodba visszatekinthess rá és eszedbe jussanak a sok rossz/jó tettek.
Tölts több időt a barátaiddal, fedezd fel önmagad, légy bátor , élj a mának. 





Köszönöm, hogy benéztél.
További szép napot.
Következőkben: Lelki trauma/tanács, Napló készítés, Téli outfit, ....

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments