Készítsünk álomfogót | 2017






────
Még tavaly eszembe jutott, hogy csináljak egy ilyen bejegyzést.
Sok hanyagolás után most végre elkészültem vele.
Szerettem volna egy kis egyszerű kreatív dolgot bemutatni nektek, ez tökéletes ajándék akár barátoknak akár felnőtteknek, sőt neked hiszen a szobádat díszítheted ezzel.
Készítettem videót is hozza ami elégé béna lett, ezért külön bocsánat még dolgozom a tökéletes videó érdekébe és hamarosan Youtube-on is látható lesz videó.

Első sorba szükséged lesz kétféle cérnára egy vastagra és egy vékonyra. Továbbá tollra, gyöngyre és egy körre. Ez lehet kartonból kivágott kör, fából, műanyag vagy éppen vasból is megfelel.



Elsőnek a kört körbetekerjük a vastag cérnával, hogy az mindenhol jól fedje . 


Utána a vékony cérnával megcsináljuk a közepébe a mintát.

Sajnos a saját videómat nem tölti fel, mert túl nagy a mérete ezért, hogy hogyan is kell csinálni itt egy másik videó ahol megnézhetitek.
https://www.youtube.com/watch?v=PcY_60sg0w0


Mikor már kész vagyunk ezzel is jöhetnek a tollak.

Mivel ez a videóm is nagy így gyorsan leírom mi történik benne.
 A tollakat rákötjük a cérnára, majd a gyöngyöt fűzzük fel rá és utána felkötözzük a körre ami már ebben a videóban megnézhető.

És íme a végeredmény.
Mivel siettem, hogy kész legyek vele így nem lett tökéletes a közepe nekem.
Tipp: Ne siess vele ha elsőre nem sikerül ne add fel, nekem se sikerült egyből, sokat gyakoroltam. 

Ha készítesz álomfogót, töltsd fel instagramra #zsuzsiii-val vagy a @susanny24-el megjelölve így én is láthatom majd, és akár a következő bejegyzésben a te álomfogódat mutatom be.
Akinek nincs instagramja az a kelemenzsuzsa24@gmail.com-ra küldheti el.





További szép napot.
Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments