Egy éves a blog + Nyereményjáték | 2017



──── 

A mai napon ünneplem a blog egy éves évfordulóját, hiszen ezen a csodás napon jött létre. Hatalmas nagy öröm számomra, hogy már egy éve lehetek ennek a fantasztikus blognak a tulajdonosa. Igaz sok nehézség volt az elején és természetesen most is van, de ezeket mind le kell küzdeni és harcolni azért amit akarunk.
Mikor a blogot nyitottam sose hittem volna, hogy egy év alatt ennyi sikert elérhetek, még álmodni sem mertem róla, hiszen úgy voltam vele, hogy áh biztos senki se fogja majd olvasni. De kellemesen csalódtam, hiszen igencsak nézet lett a blog és örülök azoknak akik olvasnak, ez mind a ti érdemetek, értetek van a blog. Köszönöm mindent nektek!


De kezdem is egy kicsit a legelején amikor is ez az egész kezdődött..... Egyik napról a másikra csak úgy bekattant valami és megnyitottam a blogot, elhamarkodott döntésnek mondanám, hiszen fogalmam sem volt arról, hogy majd miről is fogok írni vagy, hogy mi lesz a blog sorsa. Egyszerűen csak a nagy unalom közepette született meg ez a blog, igaz régen is blogoltam de akkor teljesen más témában írtam, így nem volt kétség, hogy ez a blog is arra a sorsra fog jutni mint a többi, hogy majd egy szép napon törlésre kerül.
De nem került, sőt meg maradt és most egy évet tudhat maga mögött, remélem lesz még sok év!
Ugyanakkor mikor nyitottam a blogot szinte hivatásként tekintettem arra, hogy heti bejegyzéseket posztoljak, nem is törődtem azzal, hogy olvassák vagy nem csak posztoltam és posztoltam, de ekkor eljött az a pont, hogy kezdtem feladni, mert semmiféle visszajelzéseket nem kaptam csak a számok amik mutattak egy kis érdeklődést. Viszont idén 2017-ben kezdett minden megváltozni és sikert sikerre halmoztam, amik nekem fontosak, lettek feliratkozok, lett pár komment így láttam, hogy van aki olvass. Ugyanakkor a számok is egyre nőni kezdtek a nézettség felől, illetve volt pár közös munkám is. Sok munkával és kitartással eljutottam idáig amit szívből köszönök.


Ezúton is szeretném megköszöni mindenkinek aki ebben az egy évben velem tartott és akár a jövőben is velem lesz. Ezért, hogy megköszönjem egy kis nyereményjátékot is hoztam nektek. 
Előtte azonban szeretném felhívni a figyelmeteket az új designre, illetve az oldalsávban van pár új kibővített funkció is és még van egy feliratkozási lehetőség is, hogy e-mailban kaptok értesítést ha új poszt kerül ki így nem maradtok le semmiről, mindenképp iratkozzatok fel!


 Nyereményjáték előtt emlékezzünk vissza együtt erre az egy évre, és a sok szép pillanatra ezzel a kis videóval.

43 bejegyzés 
32 követő
31 500 megtekintés ( azóta már 31 724) 
10 országból olvassák a blogot 





Nyereményjáték!

Köszönetet szeretnék mondani az olvasóimnak, akik ebben az egy évben velem tartottak és megajándékozni egyiküket egy kis meglepetéssel. 
Ha szeretnéd te megnyerni a kis meglepetés csomagot akkor a következőket kell tenned: 
- iratkozz fel a blogra ha még nem vagy 
- írd meg kommentbe, hogy milyen témáról olvasnál szívesen, illetve eddig melyik volt a kedvenc posztod tőlem. 
A válaszokat itt kommente vagy e-mailba (kelemenzsuzsa24@gmail.com) is el lehet küldeni, ezáltal jelentkezel a játékra. 



És, hogy mi van a meglepi csomagba? 
  

Természetesen a képen nem az összes dolog van, mivel azok meglepik!
 Ami a képen van egy kulcstartó; egy jegyzet fűzet, kicsi, vonalas; egy gyűrű és egy kézzel készített karkötő. 

Eredményhirdetés 2017 08. 21

Máskor is várlak vissza!


                                                                                     Gif forrása: Tumblr


Zsuzsiii

You Might Also Like

8 Comments

  1. Szia! Csak nem rég találtam a blogodra, de gyakran meglesem hogy van-e új bejegyzésed.Arra még nem jöttem rá hogy kell feliratkozni mert telefonról vagyok és mindig lefagy. A kedvenc bejegyzésem a Minden minden-ről írt kritikád bár ez volt az első ilyen fajta írásod, nekem tetszett. Szívesen látnék még tőled hasonló írásokat. :)
    Gratulálok, hogy már egy éve írod a blogod és sok sikert a továbbiakban is!

    Email: rozicica55@gmail.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszett az a bejegyzésem, igyekszek a jövőben még több ilyent írni. És köszönöm minden kedves szót. :)
      Puszi
      Zsuzsiii

      Törlés
  2. Szia!

    Feliratkoztam a rendszeres olvasók közé :)
    Nekem a kedvenc bejegyzéseim az Outfitek. Nagyon tetszettek az ötletek, mikor mit kellene viselni, s nagyon szép képeket készítesz *.* (Az egyik posztnál is az új szerzeményeidről... waah *.* )
    Viszont ha elfogadsz egy jó tanácsot: a fehér felületen nagyon nehéz ezt a fakósárga színt olvasni, amit a címeknél használsz.
    Gratulálok a szülinaphoz, még vagy 100-at :3
    email címem: bettina.szombati@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget!

    Üdv:
    Niitaa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönök szépen minden kedves szót. ♥
      Nekem azt mutassa, hogy fekete de megnézzem. :)
      Puszi
      Zsuzsiii

      Törlés
  3. Szia! :)
    Én is feliratkoztam a rendszeres olvasók közé. :)
    Szívesen olvasnék még több termék tesztelős posztot, eddig pedig amiket nagyon szerettem, azok a karácsonyi ötletek, meg a "Csináld magad!" dolgok. :)

    Legyen szép napod! :)
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örülök, hogy tetszettek és igyekszek minél többet csinálni az elkövetkezendőkben. :)
      Puszi
      Zsuzsiii

      Törlés
  4. Szia!:)
    Nekem a kedvenc bejegyzésem az a Summer Outfit volt, illetve tetszett még A sminkes is!! :)
    Amit szívesen olvasnék a blogodon, azok a további sminkes témák, ötletek :)
    És ezúton gratulálni szeretnék a blogodhoz, egyrészt a szülinaphoz, másrészt pedig hogy nagyon jó témákat tudsz írni és jól vezeted a blogod! :)
    e-mail címem: dyuskah1009@gmail.com

    Köszönöm a lehetőséget!

    Szép napot!

    Üdv: Klaudia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Örülök, hogy tetszett! Igyekszek az elkövetkezendőkben meg több olyan témáról írni. :)
      Puszi
      Zsuzsiii

      Törlés