Mit kaptam Karácsonyra? | 2017



────

Idén sajnos nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna, ezért elmaradtak nálam a karácsonyi bejegyzések. Ennek az volt az oka, hogy rengeteg tennivalóm összegyűlt és nem maradt időm az írásra.  Viszont elárulom azt nektek, hogy rengeteg meglepetéssel és játékkal készülők nektek a jövő évre, ezért is maradtak el igazából a bejegyzések. Viszont igyekszek ezentúl minél többet írni nektek, illetve jövő karácsonykor pedig bepótolom mindazt amit idén kihagytam. 
Így utólag is Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok minden kedves olvasómnak! 


Most pedig jöhet a mai bejegyzés fő témája, hogy mit is hozott nekem az angyalka. Talán még senkinél nem láttam ezt a témájú bejegyzést, ezért szerintem én leszek az első ebben.
Nem sok mindent kaptam és nem is olyan extra dolgok, de számomra nagyon kedves kis ajándékok, amiket mindenképp szerettem volna nektek is bemutatni.


Elsőként az Avon termékeket mutatom be, amikből aztán van bőven a listán.
Öt különböző színű minirúzst kaptam, amiket a képen is láthatok. Természetesen azt is láthatjátok, hogy milyen színűek, illetve a nevüket is az utolsó képen. Nekem a leginkább az utolsó színű, a Berry Blast tetszik mivel egyedi a színvilága és nagyon mattos is. Természetesen ez csak ilyen tesztelésre valók, azért is kicsik, de szerintem azért praktikus is mert mindig magaddal hordhatod és nem foglal nagy helyett a táskádba.






Ez az egyik legkedvesebb ajándékom, ugyanis hatalmas "Star Wars" fan vagyok, így ennek a különleges perselynek kivételesen is nagyon örültem. Főleg, hogy az egyik kedvencem van rajta Yoda! A másik pedig Anakin aki Darth Vader.




Egy újabb Avon termék ez a parfüm, ami a Perceive nevet viseli. Frézia, körte és pézsma különleges illatkombinációját viseli, ami egy nagyon kellemes illatot add.




A második parfüm pedig a már nálam ismert Today miniparfüm. A fehérvirágos illatkategóriába tartozó parfüm főbb illatjegyei a frézia, a papagájvirág, a hibiszkusz, a madagaszkári jázmin, a rózsavíz és a pézsma. Édes, nőies illat.




Ezek csak ugyan az Avontól származnak, hiszen nem csak szépségápolási termékek kaphatók náluk, hanem ékszerek is. Én most ezt a csodás három fülbevalót kaptam.




Végre! Csak ennyit tudok fűzni ehhez, hiszen megkaptam életem első smink ecseteit amik, a miomare márkanevet viselik. Nagyon könnyedek és puhák, nagyon jól el lehet dolgozni velük a kívánt sminket.




Talán egyesek tudják, hogy a városunk által elnevezett helyi oldalon én is szerkesztő vagyok, így kaptam egy ilyen bögrét is amin az oldal neve és szlogenje látható. Ha te is szeretnéd megismerni a városomat jobban vagy csak megnéznéd milyen szuper események vannak itt akkor mindenképp néz be a facebookon a Székelyudvarhelyi Rendezvények nevű oldalra.




Aztán meglepetem magam egy igazán puha és színben passzoló sállal, hiszen erre már nagyon szükségem volt. Sajnos nem volt olyan télies sálam, így ez nélkülözhetetlen volt az idei listámon.




Végezetül ezt a szuper kis meleg, szőrös pulcsit kaptam. Amit imádok az első perctől kezdve, hiszen aranyos kis babarózsaszín színe van és a fő, hogy puha.





További kellemes ünnepeket! :)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is. Remélem tetszett!
Máskor is várlak vissza.
Illetve írjátok meg, hogy nektek mit hozott az angyalka. 


Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments