Miért szeretnék hercegnő lenni? | 2018




────

Sokszor elgondolkodtam egy-egy hercegnős film után, hogy milyen lenne ha én is hercegnő lehetnék. Ugyan kiskorunkban mind hercegnők akartunk lenni, legtöbbször be is öltöztünk de vajon milyen lenne felnőttként?   Mai bejegyzésemben ezekről fogok mesélni, hogy miért is szeretnék hercegnő lenni, nem csak én hanem sokan mások is. Hiszen rengetegen vagyunk akik belebújnánk egy tündérmesében szereplő hercegnő bőrébe és szerelmesek lehetnénk vagy netán gazdagok? 

Én személy szerint nem azért lennék az, hogy sok pénzem legyen! Hanem, hogy kipróbálhassak olyan dolgokat is amiket talán sose fogok. 


1. Szép ruhák: Ugyan sokan elgondolkodtunk már azon, hogy milyen lehet egy olyan nagy habos-kosaras ruhába járkálni egész nap? Szerintem szuper lehet, főként, hogy a filmekben mennyi gyönyörű szép ruhát mutatnak, szebbnél szebbek vannak amikben tuti ti is járkálnátok egész nap. 

2. Csillogó ékszerek: Igaz anélkül is lehet szép ékszered, hogy hercegnő lehess, viszont igazi királyi darabokban nem mindennap lehet részed és akkor még a gyönyörű fejdíszeket meg sem említettem.

3. Adományozás: Hercegnőként rengeteg helyen segíthetnél, ahol csak kedved tartja. Akár egy árvaházban, vagy akár a beteg gyerekeknek és még sorolhatnám, hogy mennyi helyen tudnál segítséget nyújtani és remek anyagi hátteret az ilyen alapítványoknak.

4. Bálok: Rengeteg eseményen vehetnél részt, ahol minél több embert ismerhetsz meg, akár a hercegedet is. Ám én mégis inkább egy kis estélyi bálra szavazok ahol élvezhetném a közösség társaságát és jókat táncolnék a gyönyörű szép estélyi ruhámban.

5. Biztos háttér: Igen az is fontos, hogy meglegyen az anyagi háttér ám én ezt nem magamra költeném hanem a már előbb említett pontban inkább adományra használnám fel.

6. Szépségápolás: Képzeld el, hogy elalszol egy reggeli megbeszélési megjelenésedről és tiszta káosz a hajad és a sminked. Ilyenkor jön jól az a pár segítő akik percek alatt csinossá varázsolnak és nem kell órákon át szenvedj, hogy aztán mégis elkéss a megbeszélt helyről.

7. Beilleszkedés: Gondoltál már bele, hogy ha népszerű vagy akkor könnyebben megy a beilleszkedés. Itt nem feltétlen erre gondolok, hanem arra leginkább, hogy ha elmész valahova nem kell csendben ülj és hallgass mivel már ismernek és tudják, hogy ki is vagy, vagy akár már könnyebb a beszélgetési téma választása is.



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.
 

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments