Nyári kedvencek | 2018



──── 

Lassan vége van ennek a nyárnak is, így el is készítettem az idei kedvences listámat, amit szeretnék most veletek is megosztani. Igaz az idei nyaram nem olyan volt mint vártam, így nem is túl sok dolog került fel a listára de amikről most olvashatók azok lettek az idei év legkedveltebb termékei!


Elsőként ezt a különleges táskát szeretném bemutatni nektek. Igaz picit a nyár előtt vettem, de egész nyáron ezt vittem magammal mindenhova. Barnás árnyalatú bőr táska, nem túl nagy mégis elfér benne minden amire szüksége lehet egy lánynak. Leginkább azért tetszett meg és azért is lett a kedvencem, mert ez egy egyszerű letisztult darab, semmi giccses dolog nincs rajta és nagyon jó strapabíró.




Mivel az én bőröm elég fehér és nehezebben megy a lebarnulás mint másoknak, illetve nem is igazán ajánlott, így nagyon jól jött nekem ez az Avonos barnító krém. Használata egyszerű és már pár óra múlva látszik is a hatása. Imádom, hogy így is barnulhatok és nem veszi senki észre, hogy nem is a naptól van.




Mostanában nagyon kezd kiszáradni a szám így kipróbáltam a Mark egyik újfajta száj fényét, ami egy kis enyhe csillogást add az ajkaknak, illetve hidratálja azt. Amit nem árt tudni róla, hiszen ezt csak akkor tapasztaltam meg mikor kipróbáltam, hogy egy enyhe kis bizsergést ad és hűsíti az ajkakat a teltebb hatásért.






Hatalmas kedvencem pedig ez a parfüm most. Igen a képen is látható, hogy már alig van benne egy kicsi, de egyszerűen imádom! Ez az újonnan megjelent parfüm, az eddigi legjobb azt merem mondani, egyedi és hosszan tartó illata miatt.
A frangipáni illatával, és a lédús gyümölcsös, édes vaníliás-fás illat jegyek egyedi illat kombinációja érezhető.





Az utolsó pedig egy a szuper illatú és hosszan tartó Rexonás dezodor. Eddig sokféle terméket kipróbáltam de egyik sem volt, olyan jó mint ez.









Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.

Illetve minden kommentet szívesen várok.


Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments