BACK TO SCHOOL 2016

Sziasztok !
Ez az első bejegyzésem , és mivel olyan sulis hangulat kezd lenni , ezért hoztam egy BACK TO SCHOOL részt.




Idén végeztem az iskolával , és ha minden jól megy akkor egyetemre fogok menni.
De addig is nézzük őket .





Ez a két fűzet kockás, nekem viszont a mintája miatt tetszett meg, annyira érdekes .
A jobb oldalon lévő füzeten 2 grafitceruza található ,amelyeket a Kaufland üzletláncban vásároltam , a füzeteket is. A bal oldalon lévő füzeten a ceruza ami szintén egy grafit New Yourk-ból származik . ( A barátnőmtől kaptam) A radírt pedig a One euro market üzletláncból szereztem be .







A Mickey Mouse fűzetett szintén a Kaufland üzletláncból szereztem be ahogy a mappát is . (a fűzet vonalas)
Annyira cuki az a cica és Mickey is . A két írószert pedig egy helyi üzletből szereztem be a Firkászból. (mindkét pix kéken ír )




                                         

Az utolsó képen pedig egy kis pillangós füzet látható ,ami vonalas és szintén a Kaufland üzletláncból származik . A rajta lévő sárga kiemelő pedig a Firkászból. A tigrises jegyzett fűzet szintén a Kaufland üzletláncból származik , a belseje vonalas , a rajta lévő rózsaszín színű írószer szintén kéken ír , ám az egy Avonos termék .




Remélem tetszett ez a kis összeállítás .
Ha tetszett pipa , ha nem akkor a is . Minden kommentet és hasznos tanácsot szívesen várok.
Iratkozz fel és hagyj nyomot magad után.
Ui.: A blog kinézete szerkesztések alatt áll.
Zsuzsiii

You Might Also Like

4 Comments