Sziasztok ! 

Első sorba , üdv a blogomon ! :D

Első bejegyzésemben ,először is szeretnék bemutatkozni és megosztani pár fontos információt magamról .
Egy átlagos 19 éves erdélyi lány vagyok, imádok gyerekekkel foglalkozni , éppen ezért egy pedagógiai egyetemre mentem tovább. Álmom ,hogy eljussak Amerikába , a másik pedig nem más mint a színészet , szeretném magam kipróbálni a színpadon is, de míg ezek valóra válnak addig maradok a bloggerkedésnél.
Nagyon régen  sikeres blogger voltam, azóta viszont többet nem írtam  , így most gondoltam egyet és belekezdtem az új projektembe .
Tudni kell rólam azt ,hogy imádok fotózni , ezért sokszor lesz olyan ,hogy megosztok képeket.
Olyan sokat nem szeretnék elárulni magamról , inkább válaszolnék a ti kérdéseitekre !
Nyugodtan kérdezzetek bármit ,bármikor én őszintén válaszolok mindenre! Viszont ha van egy téma amiről szeretnétek olvasni , azt is tudassátok velem.



Ennyi lett volna az első bejegyzésem , ha kérdésetek van akkor kérdezzetek nyugodtan .
Szép napot! ~Zsuzsiii



You Might Also Like

0 Comments