Unboxing

                     





Sziasztok ! El is érkezett a harmadik bejegyzés , ami nem más mint egy unboxig lesz . Az elmúlt időbe elég sok új dolgot kaptam  , ezért úgy  gondoltam  hozok egy ilyen részt .
Jó szórakozást hozza .





Elsőnek ezt a Q&Q márkájú  karórát szeretném bemutatni , amit szülinapomra kaptam . Arannyal fújtatott és egyszerű kövekkel kirakott óra , mégis elegáns és divatos.  A karkötő pedig Felix nevű  üdülő helyről van , amit a barátnőmtől kaptam . Az "élet fája"  motívumra hasonlít .



                                                           


Ezt az aranyos kis csillámos naplót is kaptam , ami  belül vonalas .  Ez egy "hangulat napló " ami a következő idézett áll : " Próbálj meg ne sikeres ember lenni  , hanem értékes ember . "
A  kék csillámos írószer végén egy kék rózsa van  , amihez egy Mickey Mouse fej van csatolva.



                                                     


Íme ez a csodás fülbevaló ami réz színnel van befújva és pici kövekkel díszítve . Szerintem ez egy nagyon szép fülbevaló , nagyon elegáns , igazán nőies.


                                       




Ez pedig az utolsó termék amit kaptam . Ez egy AVON Dreams parfüm , mely lédús szilva , százlevelű rózsa és fás aromák kifinomult ötvözete. Én egyszerűen imádom , annyira finom illata van .



Ennyi is lett volna ez a bejegyzés. Hamarosan egy könyvkritikát olvashatók az év legjobb kötetéről , a szerző jóváhagyta a kritikát. És nemsokára egy nyeremény játékkal is megleplek titeket.
Addig is ha van kedved olvasd el a régebbi bejegyzéseimet : 



You Might Also Like

0 Comments