Őszi Dekoráció 2016




 Sziasztok!
Itt van egy újabb rész,amiben egy őszi dekorációt mutatok be. Ezt a dekorációt pár napja készítettem el. Ha nektek is van hasonló őszi díszletetek, küldjétek el a kelemenzsuzsa24@gmail.com-ra, vagy ha éppen az egyik ötletemet használtátok fel, arról is küldhetek képet.












Elsőnek ezt a gyertyát mutatom be.
 
Egy pohárba tettem száraz faleveleket,
majd fa ágakat tekertem fel, amit majd
 beletettem a pohárba (előtte megkötöttem,
hogy ne bomoljon ki) és végül a közepébe
a gyertyát tettem .                                                                                                



                  










Az első képen az általam elkészített fa látható.
A természetben szedtem egy tüskés,kopasz ágat és egy olyant amin valamiféle bogyók voltak és levelek, majd mindezekre tettem egy égősor is, hogy mutatósabb legyen.


A második képen az egyik díszlet elemem látható. Ez egy pezsgős pohárból készült. A poharat megfordítottam a talpára gyertyát tettem, a másik felét egy fa tobozra tettem.







Bogyós faleveles csokor.


Szedtem pár ilyen bogyós ágat,
majd faleveleket tettem köré .
Megkötöttem és beletettem
egy kis vázába.
   Egyszerű mégis mutatós.                                                                    














 





Egy tálba tettem faleveleket, majd középre egy gyertyát.  Szintén köréje faleveleket tettem, amik el voltak már száradva, díszítés képen fadobozokat is tettem és gesztenyét.












Ezeket a díszeket egy száraz falevélel megszórt asztalra rendeztem el .
Díszítés céljából tettem pár fatobozt és csipkebogyót is.

És íme a végeredmény.              




Remélem tetszett.
Hamarosan újabb dekoráció kellékeket mutatok be .
Ne feled "hagyj nyomot" .
Zsuzsiii
                                                   



You Might Also Like

0 Comments