Termék teszt | 1 rész




────


Kipróbáltam! 

Én csak Avon termékeket használok, éppen ezért is lesz most egy ilyen termékről tesztelés. 
Most az Advance Techniques két termékjét teszteltem a sampont és a hajsprayt. Nekem mindkettő remekül bevált. Tápláló hatású mindkettő a haj számára. Simábbá, puhábbá és erősebbé teszi a hajat, mindkettőben többféle olaj van. Nekem már az első hajmosás után érezhető volt a hajamon, hogy sokkal puhább és erősebb lett.  Minden hajmosásnál használom, hiszen 2 az 1-ben balzsam.
A hajspray erősebb kisugárzást és fényt add a hajnak. Nem kell félni nem lesz zsíros a hajad tőle, ha megfelelő mértékkel használod. Csak keveset fúj a hajadra! Száraz és nedves hajra egyaránt használható.
Mindenkinek ajánlom az Avon terméket én teljesen megvagyok velük elégedve, persze nekem is van olyan, hogy egy termék pont nem megfelelő nekem, de biztos vagyok benne, hogy találok olyat ami igen.





Luxus tápláló, kétfázisú hajspray 

Luxus hajápolás 5 féle értékes olajjal: makadámia, kaméliamag, mandula, szőlőmag, marula. Könnyű állagú permet. Minden hajtípusra jó, öblítést nem igénylő hajápoló spray, amely erősebb érzetet és lenyűgöző fényt ad a hajnak. Bármikor használható akár nedves, száraz hajon.  
- 10 ml 
- 1 699 Ft helyet most csak 1 089 Ft
Megrendelem!






Luxus Tápláló balzsam

Luxus hajápolás 5 féle értékes olajjal: makadámia, kaméliamag, mandula, szőlőmag, marula. Könnyű állagú, leöblítendő balzsam, mely segít simábbá, puhábbá és erősebbé tenni a hajat. 
- 2 az 1-ben balzsam és pakolás. 
- 250 ml 
- 1 049 Ft helyett most csak 629 Ft 




Több fotómért katt ide: http://susanna-photography.webnode.hu/



Mostantól Youtube-on is! 


További szép napot.

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments