Napló készítés | 2017




──── 

Szeretnél egy saját készítésű naplót?
Nincs más dolgod mint velem tartani és követni a lépéseket.

Már év eleje óta szerettem volna megcsinálni ezt a posztot, de valahogy nem jött össze, így a minap nekiálltam és megcsináltam. Egyes emberek számára ez egy nagyon fontos dolog, mint nekem is.
Mindenki életébe előfordult már, hogy egy naplót kapott ami végül az ő "titkos naplója" lett, ebben pedig belekerült minden féltve őrzött titok és emlékek amikre nagyon szívesen gondolunk vissza.
Ennek a naplónak ez is a fontos fő szerepe, hogy megtöltsük különféle emlékekkel és titkokkal amiket nem akarunk, hogy mások megtudjanak, például az áhított szerelmünk neve; vad álmaink; stb.
De ez a napló úgy lehet még különlegesebb ha mi magunk kreáljuk meg, a saját fantáziánk alapján, csak akkor lesz igazán a mi naplónk.

Az én saját naplómat két régi farmer (nadrág) anyagából készítettem el.
Szükséged lesz: olyan anyagra amit szeretnél borítóként használni (én a kék farmert használtam), egy kemény táblájú vonalas jegyzetfüzetre, egy más színű anyagra, ollóra, cérnára és ragasztóra.


1 lépés.

Az általad választott füzet méreteit mérd le ( egyszerűbb ha az anyagra teszed és úgy méred le) , majd vágd ki a megfelelő méretett, figyelj arra nagyon, hogy  hagyj annyi helyet, szélességbe és hosszúságba, hogy olyan legyen mint egy füzet borító, hogy bele tudd helyezni a fűzetett majd.





2 lépés.

Miután kivágtad a megfelelő méretett , jöhet a varrás, ( ha egyszerűbb ragasztóval is dolgozhatsz) rakd rá a füzetre a kivágyott anyagot és a méretnek megfelelően varrd össze az oldalait, hogy olyan legyen mint egy füzetborító.


    








3 lépés.

Miután készen vagy a borítóval, jöhet a dekoráció. Én egy papírra rányomtattam a napló felíratott angolul, majd kivágtam egy másik farmer anyagból egy ilyen kis téglalap alakot, aminek a közepe üres.
Miután megvoltam ezzel rátettem a papírt a megfelelő helyre, (nem ragasztottam oda csak simán ráettem) majd a téglalapot megragasztóztam és ráraktam, így a papír is ott maradt.



4 lépés. 

Egy kis dekoráció ként még oda ragasztottam egy kis masnit is cérnából, amire egy gombot ragasztottam. 
Annyira kis aranyos lett szerintem. 





És végezetül még egy szívet is oda raktam, hogy jobban mutasson. 
A belső felét pedig úgy dekorálod ki ahogy neked tetszik és már foghatsz neki is az írásnak, hogy a jövőbeli önmagadnak megtarthasd örökre. 


Remélem tetszett ez a kis bejegyzés és azt is remélem, hogy kedvet kaptál a napló készítéshez, gondolom te is elkészíted a sajátodat. Ha igen akkor küld be a kelemenzsuzsa24@gmail.com-ra vagy akkor töltsd fel instagramra a #zsuzsiii-val vagy jelölj meg a bejegyzésben @susanny24 .





További szép napot.

Zsuzsiii






You Might Also Like

0 Comments