Avon termékek | Parfüm & Körömlakk | 2017



Nem szponzorált cikk! 


────

Én személy szerint nagy Avon "rajongó" vagyok!
Imádom az Avon termékeket. Ezek azok a termékek amik nekem a legjobban beváltak. Nem reklámozni szeretném, csak elmondani, hogy nekem mi az ami tetszik a termékeikből és ami esetleg nektek is hasznos lehet. Nemrégiben kaptam két újabb terméket ajándékba névnapomra (szüleimtől), amik a legújabb kedvenceim lettek. Ezeket szeretném most bemutatni nektek. 



Perceive Oasis parfüm 


Nekem a szép kialakítása és színe miatt tetszett meg az elején, de miután az illatát is felfedeztem, még jobban megtetszett. Főbb illatjegyei az ibolyalevelek, fehér bazsarózsa és a pézsma. Ez egy igazán tavaszias illatkombináció, kellemes; nyugtató érzést add a viselőjének.
Az Avon katalógusból illetve online is megrendelhető. (Online rendelem!)
50 ml kiszerelésben kapható.
4 099 Ft helyett most csak 3 599Ft-ért megrendelhető.




AVON GEL SHINE 

Ez pedig egy nude hatású gél körömlakk. 
Előnye, hogy gyorsan szárad és könnyen használható.
10 ml
Francia országban készítik.
Én azért szeretem, mert se nem rikító sem pedig olyan egyszerű, inkább olyan finom és nőies hatása van.

Sajnos az Avon weboldalán  nem találtam meg a körömlakkot, viszont katalógusban megtalálható.



Egy másik Avon termékes bemutatómért katt ide : https://zsuzsiii24.blogspot.ro/2017/02/termek-teszt-1-resz.html


Nemsokára újabb termékekről olvasható a blogon. 


Instagram: susanny24



Zsuzsiii




You Might Also Like

0 Comments