4 Youtuber lány akiktől tanulni lehet | 2017


Hosszas gondolkodás után vettem a bátorságot és írni kezdtem 4 kedvenc lány Youtuberemről, akiktől  szerintem sokat lehet tanulni. Mind példák lehetnek arra, hogy nincs lehetetlen csak akarni kell és tenni érte!
De, hogy miért is őket választottam a sok Youtuber közül, és mi az ami példamutató lehet az ők esetükben, azt ebben a kis bejegyzésemben szerettem volna bemutatni nektek. 


────


Talán sokan felismeritek őket, hiszen ők a legismertebb Youtuberek a magyarok közül, de nem ezért választottam őket, hanem mert van bennük valami ami példamutató lehet másoknak.
Már több éve nézzem őket és figyelemmel kísérem a videóikat amik egyszerűen elragadóak számomra, vannak olyan videók is amikből sokat tanultam és van amelyik motivált is egy egy dologra, illetve ugyanakkor ott vannak azok a remek diy ötletek is, amik a mindennapokban jól jöhetnek. Éppen ezért választottam őket , akik inspiráltak engem.



Viszkok Fruzsi

Fruzsi a húszas éveinek elején járó fiatal lány, aki nem csak népszerű youtuber hanem egyben egy fantasztikus blogger is. Több mint 2 éve ismertem meg, akkor is az első videó amit láttam tőle egy DIY volt.
Ma is az ő életmentő DIY videóit szeretném bemutatni nektek, amelyek nagyon jól jöhetnek a mindennapokon, nem csak hogy kreatív de még akár egy nagyon drága dolgot is meg tudsz valósítani olcsón.  Fruzsi rengeteg DIY-os videót készített amikben mindenki megtalálhatja a kedvére való ötletet, ott vannak  a különféle ünnepi dekor ötletek, telefontokok, jégkrém, frizura kiegészítők,ajándék készítés...stb.
Én személy szerint az ünnepi dekorációs videóit imádom a legjobban, de persze a többi is nagyon fantasztikus, majdnem az összeset kipróbáltam már.
Illetve rengeteg más érdekes videót is készített már, de úgy gondolom, hogy az egyik nagy kedvencemé vált az a videó amikor is a göndör hajról beszél, hiszen sokunknak van göndör haja, beleértve nekem is. És mivel nagy kedvencem és átérzem a helyzetet így pontosan tudom, hogy milyen nehéz is kezelni ezt, viszont Fruzsi videóiban találtam rengeteg szuper ötletet ezzel kapcsolatban, ápolás, frizura..stb. Nektek is ajánlom, hogy nézzétek meg azokat a videókat hiszen mindenki tanulhat valami újat belőle.








Karin Dragos

Karin egy Romániában élő Youtuber lány aki hatalmas népszerűségre tett szert mint a magyarok, mint az angolok körében, hiszen a csatornáján mindkét nyelvű videóit megtalálhatjuk.
Tőle leginkább a sminkelést lehet eltanulni, hiszen rengeteg sminkes videót készített már, ahol egyszerűen könnyen bemutatja, az általa választott smink elkészítését. Ugyanakkor még egy #Sminksulis sorozatot is indított Youtube csatornáján, ahol a kezdők is meg tudják tanulni a lépéseket és el tudják sajátítani.
Bevallom én is általa kezdem megtanulni a sminkelés minden trükkjét, bár nem túl könnyű és sokat kell gyakorolni, de nem szabad feladni és akkor sikerül.
Sőt nem hiába ő az egyik legjobb sminkes a Youtuberek közül, mert még a 2016-os NYX Face Award Hungary győztese is ő lett, sőt idén még a  Glamur díjat is elnyerte az Év közösségi média -  sztárja kategóriában.
Illetve múlt héten ünnepelte 28-ik születésnapját is, így ezúton is Nagyon Boldog Születésnapot kívánok neki és további sok sikert!





FollowAnna (Kőnig Anna)

Anna az életvidám lány akinek a mosolyát sosem lehet letörölni, mindig csak mosolyog és pozitív energiával tölti meg a rajongói szívét. Ő is mint az előtte lévők, a húszas éveiben jár, nem csak kedves aranyos lány de nagyon szuper "fodrász" is.
Tőle nem mást mind a hajviselési tippeket szeretném bemutatni. Anna remek frizura ötleteket szokott bemutatni a videóiban amik különféle helyzetekre is alkalmasak, például alkalmi frizurák, zsíros haj, hajfonatok..stb.  Nem meglepő de éppen az ő videóból tanultam meg hajat fonni és elkészíteni bármilyen egyszerű kis frizurát. Azt szeretem a videóba, hogy lépésről lépésre bemutassa, hogy hogyan is kell csinálni, nem csak hogy könnyű de még egyszerű is, nem kell nagy tudomány ehhez csak némi kis kézügyesség.
Ugyanúgy mint a többi Youtuber ő is többféle témában dolgozz fel videókat, de szerintem ez az a téma amiből tanulni lehet másoknak is, hogy hogyan is készítsünk el egy remek frizurát több szituációban is.






PLaura (Perjési Laura)

Laura még csak 17 éves de máris hatalmas sikereket ért el. Akik ismerik azok tudják, hogy min is ment keresztül  és hogy hova jutott el. A mai tiniknek ő egy hatalmas példa lehetne, motiválhatná a többieket, hogy sose kell feladni csak küzdeni érte. Úgy ahogy sokunkat így őt is a súlya miatt nézték le de ő nem adta fel és megküzdött ezzel, mára már tökéletes alakja van és nagyon boldog.
Azt szeretem Laurában, hogy a kora ellenére is képes volt ezt felvállalni a világ előtt és közzé tenni a saját történetét, így motiválva az embereket, hogy nincs lehetetlen. Sokan tanulhatnánk az ő esetéből és nem elkeseredni a sok negatív kritika ellenére, hanem megküzdeni velük és megmutatni hogy igenis képesek vagyunk változtatni ezen.
Sose késő belekezdeni a diétába, légy egészséges, boldog és főként az a legfontosabb, hogy érezd jól magad a testedben.
Még csak annyit szeretnék idefűzni, hogy én is ducibb vagyok a keleténél így én is neki álltam diétázni, hogy megmutassam a rossz akaróimnak, hogy képes vagyok legyőzni őket, hála Laura motiválásának!





Leginkább az lehet példamutató az ők esetükben, hogy sosem adták fel ezt az álmukat hogy Youtuberek legyenek és küzdöttek érte. Mert mint tudjuk rengeteg negatív kritikákat kaptak, de ők akkor is erősek maradtak és tovább léptek, ezért is tartanak ma ott ahol vannak most.
Viszont nem az volt a célom ezzel a bejegyzéssel, hogy azt mutassam meg mennyire nehéz volt nekik Youtuberé válni, hanem az hogy mindig lehet tanulni valami újat és tőlük lehet.
Fruzsitól a göndör hajúak tanulhatnak és a DIY örültek, Karintól a smink imádok tanulhattak hasznos dolgokat, Annától remek frizura ötleteket tanulhatunk míg Laurától rengeteg motivációt gyűjthetünk.
Így csak azt tudom tanácsolni  nektek, hogy vegyetek példát róluk és küzdjetek az álmaitokért, ne hagyjátok, hogy a negatív kritikák lehúzzanak, mert akkor sosem éritek el azt amit a legjobban akartok!



Elérhetősségek:
Viszkok Fruzsi  Youtube   Instagram  Facebook  Blog
Karin Dragos  Youtube  Instagram  Facebook 
FollowAnna  Youtube Instagram  Facebook 
PLaura  Youtube  Instagram  Facebook



Remélem, találtatok valami hasznosat ebben a bejegyzésben is.
Máskor is várlak vissza!
Illetve minden kommentet szívesen várok!

                                                   Képek forrása: Instagram, Facebook


Zsuzsiii

You Might Also Like

2 Comments

  1. Jó kis cikk volt!:)
    Nekem is a kedvenceim közé tartoznak ők, és nagyon szeretem a videóikat!:D
    Puszi.:)

    VálaszTörlés