Tudj meg többet rólam! #BirthdayPost | 2017


────

Mivel lassan egy éves a blog és én is hétfőn (24-én) ünneplem a 20-ik születésnapomat, így arra gondoltam, hogy el kellene már egy  ilyen bejegyzés is. Szerettem volna egy kicsit írni magamról, hogy jobban megismerhessetek és, hogy jobban tudjatok azonosulni velem.



Nem is tudom hol kezdjem el ezt az egészet, de kezdjük a legelejéről, bár lehet már sokatok tudja de azért még egyszer leírom azt amit talán már olvastatok is. 


Kelemen Zsuzsánna vagyok (Zsuzsiii) ennek a blognak a szerkesztője, egy kis bolondos erdélyi csaj, aki gondolt egy nagyot és újra beállt a bloggerek sorába, hogy a senkiből újra lehessen valaki. 
Mint köztudott én régebb is blogger voltam csak akkor egészen más témában írtam, fanfiction illetve a saját életem ihlette történeteket. Ezek már mind törlésre kerültek ám a legelső blogomat mégsem töröltem, nem volt szívem hozzá így a mai napig megtalálható a világhálón. 
2012-ben kezdtem a bloggolást hiszen akkoriban vált elég népszerűvé ez a foglalkozási terület.
 Még akkoriban lettem elég népszerű a Big Time Rush fanfiction történetemmel amit a saját álmaimból kreáltam. Egyeseknek úgy lehet ismerős a történetem, hogy az egyik bandatag kis kedvence "Yuma leszart", ez a kis vicces rész maradt meg a leginkább az emberekben, és mai napig is van olyan aki így emlékszik rám és a blogomra. Igaz akkoriban elég más volt az írási formám, inkább ilyen párbeszédes volt mintsem leíró, így annyira nem volt élvezhető de mégis hatalmas sikere volt, aminek nagyon örülök és, hogy még ennyi év után is sokaknak megmaradt. Sokat gondolkoztam rajta, hogy megmutassam-e az akkori írásomat de végül úgy döntöttem, hogy ha már így írtam róla akkor érdemes lenne megmutatni, illetve azon is gondolkoztam, hogy a történetet újra feldolgoznám és más formájában tenném újra közzé. :) 
A blog itt megtekinthető: http://kitalaltbtrsztori-com.webnode.hu/  (Elnézést az akkori írásom miatt!)

A bloggolás mellet van egy másik szenvedélyem is a fotózás. Ez a szenvedély pár éve állt be komolyabban nálam, amikor is egy fotósnak köszönhetően rájöttem, hogy én ezt akarom csinálni. Igaz kicsi korom óta imádok fotókat készíteni mindenről, ezért is van, hogy pár hét alatt megtelik a telefonom memóriája mert annyi képet készítek. De komolyabban csak 2 éve kezdtem el foglalkozni ezzel, amikor is az egyik ismerősöm megengedte, hogy az ultra menő gépével készítsek pár képet, ott akkor szerettem bele a fotózásba és azóta is elválaszthatatlanok vagyunk. Fél éve indítottam egy fotós weblapot is ahol publikálni szoktam a fotóimat, illetve kisebb fotózásokat is vállaltam már el az ismerősöm segítségével, aki hagyta, hogy a gépével dolgozzak és segített, sőt még most is tanít, amit nagyon köszönök neki és a sok türelmet. 
Illetve remélhetőleg idén karácsonyra meglesz az első saját gépem is és jövőre pedig a stúdióm is. 
Igen nagy álmok de mindent el kell kezdeni valahol. 
A fotós weblapom itt tekinthető meg: http://susanna-photography.webnode.hu/

Ugyanakkor szeretném azt is elmondani, hogy egyik másik szenvedélyem de leginkább hobbim a sütögetés, imádok mindenfélét sütni, főként új dolgokat kipróbálni. Számomra ez olyan mint egy relaxációs gyakorlat, így engedem ki a gőzt és lazítok. De mindezek mellet imádok kirándulni; gyerekekkel foglalkozni; sorozat és film függő is vagyok, ugyanakkor zene függő is; kedvenc színeim a kék és a fehér ; kedvenc állatom a nyúl, koala ; kedvenc ételem a pizza, ami gondolom nem meglepő.

Van két példaképem, Demi Lovato és a barátnőm. Hogy miért is Demi az egyik példaképem? Szerintem nagyon példamutató lehet az ő élete, hogy min ment keresztül és, hogy mennyire nyitott volt az felől is, hogy megnyíljon a világnak és mindezt elmesélje, így segítve más embereknek is akik ugyanezen mennek keresztül. Én már évek óta példaképemnek tartom, ő volt az aki a nehéz időkben is inspirált engem, hogy talpra tudjak állni. Ugyanakkor a barátnőm is a példaképem, hogy nem adja fel soha és folyton csak küzd, ennek pedig meg is van a gyümölcse, hogy mennyire sikeres. Ők azok akik inspirálnak engem és bátorítanak, hogy én se adjam fel soha. Illetve még ott van Demi Lovato 365 napos idézetes könyve is, amiben még több inspiráció található.

Szándékosan utoljára hagytam, egy együttest akikről még szeretnék írni pár sort, hiszen egy meghatározó pontja volt az életemnek. Ez az együttes nem más mint a Big Time Rush. Igen évek óta hatalmas nagy Rusher vagyok, akár még így is ismerhetnek sokan, hiszen enyém volt az egyik legnépszerűbb rajongói oldal a facebookon. Akkor és most is imádom a srácokat, mai napig hallgatom a zenéjüket és figyelemmel kísérem az életüket is. Nekik köszönhetek egy csomó mindent, ha ők nincsenek akkor ma én sem vagyok itt, hiszen miattuk lettem blogger. Illetve az egyik bandatag által köszöntött be nálam az első plátói szerelmem is, ami a mai napig is ott él bennem mélyen. 


Ha esetleg még érdekkel valami velem kapcsolatban nyugodtan kérdezzetek, itt vagy e-mailban ( kelemenzsuzsa24@gmail.com) és a  következő bejegyzésem "kérdezz-felelek" lesz.
Tegyétek fel nyugodtak kérdéseiteket, nagy szeretettel várom.




Máskor is várlak vissza!
Illetve minden kommentet szívesen várok.



Zsuzsiii


You Might Also Like

2 Comments

  1. Szia! Boldog Születés napot neked is utólag, és a blogodnak is! :)
    Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, nagyon tetszik! Be is követtelek, hogy ne maradjak le semmiről sem.
    Nagyon tetszenek a cikkeid, nagyon jó olvasni őket. Te is szimpatikus vagy.
    Mindig örülök ha egy olyan blogra tévedek ami olyan témába van, mint az enyém, új dolgokat tudhatok meg. :)
    Puszi! Várom a további posztokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dzseni
      Köszönöm szépen a jókívánságodat!
      Örülök, hogy tetszik és az olvasomá váltál, köszönöm szépen minden kedves szavadat, nagyon jól esett. ♥
      Puszi Zsuzsiii

      Törlés