Back to school Haul + DIY | 2017


„Ha meg tudtad álmodni, meg is tudod tenni!” Walt Disney 

────

Hamarosan itt van az iskola kezdés és nincs is jobb dolog mint amikor begyűjthetjük a kedvünkre való füzeteket, írószereket és egyéb tanfelszerelést. Én személy szerint imádom a friss/új füzetek illatát, meg egyszerűen csak  imádok ilyen cuccokból bevásárolni. Sajnos már nem vagyok iskolás így nem vásárolhatok ilyeneket, de a húgom még iskolás így az ö bevásárolt tanfelszereléseiből készítettem nektek egy hault. Remélem tetszeni fog! 
Illetve a poszt másik felében még egy kis DIY is található, igyekeztem olyat csinálni amit még senki sem, hogy ne legyen annyira sablonos hanem inkább érdekesebb. 



────
Haul
────


Elsőként ezt az 5 neon színű füzetet mutatom be, amik azért is különlegesek, mert nem kell rá borító, mivel azzal is el van látva, így nem megy olyan könnyen tönkre.



Második füzet kategória, ami a személyes kedvencem ezek a mandalás állatfejek.
Annyira megtetszett ez a kinézet nekem, hogy nem bírtam volna ki ha a húgom nem vásárol belőle egy párat, főként az oroszlánosat.



És akkor jöhet a nagy Unikorn és Batman szenvedély.
Az unikornisos egy  rajztömb, míg a batman kinézetű egy mappa/doszár.



A kemény táblájú tollakkal ellátott kinézetű egy jegyzetfüzet, míg a jobb oldalon lévő egy szintén unikornisos toll. 




Ezen a képen több minden is van így számokkal láttam el, hogy könnyebben el tudjam magyarázni mi mi az. 
1. 24 színből álló filctoll készlet 
2. töltőceruza, mellette pedig egy érdekes kinézetű tartóban ceruzahegyek ami annyira nem is csak tartó , mivel a felső fele egy szövegkiemelő, ami sárgán ír. 
3. kéken író írószerek sorozata 
4. ez pedig egy ceruza kinézetű radír
5. kicsi jegyzetfüzet  és egy cuki mackos ceruza
6. hibajavító 




────
DIY
────


Itt is van a Back to school DIY alkotásaim is, igyekeztem olyanokat alkotni amiket még senki nem csinált, remélem találtok pár hasznos dolgot. 


Elsőként egy jópofa könyvjelzőt készítettem el.
Az elkészítési lépéseket a képen láthatjátok. 




Ha már sulis diy akkor nem maradhat ki az ősrégi ceruzatartó sem, ami wc papír gurigából készült. Szerintem fontos, hogy az otthon talált hasztalan dolgokból újraalkossunk valami egészen újat és jót. 
Én is így tettem és alkottam egy egészen praktikus ceruza tartott, bár bevallom nem lett olyan szép mint elterveztem de igyekeztem vele, hogy készen legyek vele minél gyorsabban, viszont ti sokkal szebbeket is készíthettek. 
Nagyon egyszerű a feladat, vegyél egy wc papír gurigát és egy karton lapot amiből vágj neki talpat, majd ragaszd rá és dekoráld ki kedved szerint. 




Unnod már az unalmas ceruzákat? Itt egy ötlet, hogy hogyan készíts sokkal jobbat. 
Vettem egy ceruzát és beborítottam újságpapírral a ragasztó segítségével. 




Végezetül pedig  itt van két másik ötletem.
Bal oldalon egy tolltartó látható. 
Én a régi nem használt farmer nadrágomból készítettem el a toll-tartott, aminek a szélét megégettem, hogy jobban nézzen ki és egy gombbal varázsoltam zárhatóvá az egészét. Ha tetszik az ötlet te is csináld meg és dekoráld ki kedved szerint, hogy senkinek se legyen olyan tolltartója mint neked, illetve a gomb helyet használhattok cipzárt is. 

Jobb oldalon pedig egy átdekorált füzet látható.
Utáljátok a sok kocsis kinézetű füzeteket? Itt az alkalom, hogy valami extrém újat alkossatok, vegyetek vastag papírt, ami lehet színes vagy nem színes, majd mérjétek le a füzet pontos méretét és ragasszátok rá. 
Ezután jöhet a dekoráció, én egy édes kis idézetet írtam rá, amit ha elolvasok sokkal jobb kedvre derít. 




Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 


                                                       
                    
Zsuzsiii




You Might Also Like

2 Comments