Őszi bakancslista | 2017



────

Tegnapi naptól kezdve be köszöntött az ősz, jönnek a szép őszi napok, hónapok. Annyira izgatottan vártam az őszt, hiszen ez a legszebb évszak szerintem, a csodás színek, a csodás ruhadarabok, a sok szuper program...stb, nem is kell ennél több.  
Mint mindenki más én is elkészítettem a saját őszi bakancslistámat, amit szeretnék nektek is bemutatni, hátha találtok pár ötletes dolgot közte, amit ti is szívesen csinálnátok az őszi napokon.







1. Tök 

Minél több újdonságot szeretnék  kipróbálni, amit tökből lehet készíteni. Illetve szeretnék  sok sütőtököt is enni, mivel ez amolyan őszi szimbólum, ami kötelező! 






2. Őszi dekoráció 


Nincs is jobb mikor az ősz színeibe öltöztethetjük az otthonunkat, szinte ki se kell menni az utcára, mert bent is élvezhetjük az ősz színeit. 
Ugyanakkor  szerintem  nagyon jó móka ki díszíteni az otthonunkat pár őszi falevéllel, dísztökkel, gesztenyével...stb.








3. Gyűjtögetés

Imádok kint a természetben sétálni, főként ha gyűjthetek, gesztenyéket, szép faleveleket, makkot és fatobozt, amik annyira de annyira jól mutatnak az otthonomban.





4. Tök faragás 

Az ősz leghagyományosabb dolga a tök faragás, mikor is elkészítjük a kedvünkre való "töklámpást".
Lehet ez akár ijesztő, kreatív vagy akár sima.
Én idén a képen látható tökökből fogok egyet kipróbálni, a változatosság kedvéért, meg szerintem ez szebb egy dekorációba.









5. Alma, dió, gesztenye 

Az ősz kihagyhatatlan gyümölcseiből érdemes minél több finomságot kipróbálni.
Együnk sok finom ropogós almát, frissen szedett diót és sült gesztenyét.
Vagy akár készíthetünk ezekből egyéb finomságot is, pl. almás pitét, diós süteményt...stb.
Tavalyi finomságom: Őszi finomság





6. Tea 

Nincs is jobb mint a hűvös esős napokon finom meleg teát inni. 
Én idén ősszel szeretnék minél több ízt kipróbálni, sőt új egyedi ízeket is keverni szeretnék, amikből egy teljesen újat kapok. 
Egyébként nekem az örök kedvencem a menta tea, ennél jobbat nem is tudok elképzelni, de azért mindenesetre idén jöhetnek új ízek is, de ez is megmarad. 








7. Faleveles séta 

Az a legszebb az őszben, hogy csodaszép falevelek között lehet sétálni, én idén se, hagyom ki a falevelek dobálását, rugdosását és talán még az is felkerül idén a listámba, hogy egy hatalmas falevél kupacba beleugrok. Igen nem vagyok már gyerek, de akkor is, ezt felnőtteknek is lehet, mi is kiélvezhetjük az őszt nem csak a gyerekek.






8. Kirándulás 


Ebben az évszakban is rengeteget lehet kirándulni, sőt talán a legjobb ilyenkor, mivel meg lehet csodálni a változáson át menő tájat. Ilyenkor szeretek az erdőkben sétálni, vagy csak egy élmény túrára elmenni, vagy ott van egy jó kis tábortűz magával ragadó látványa, a barátokkal együtt pillecukor sütés közben.








9. Őszi színvilágot fotózni 

Mivel én amúgy is nagyon szeretek fotózni így ez biztos volt, hogy felkerül a listámra. De szerintem nem csak én vagyok úgy vele, hogy imádok szuper őszi képeket készíteni. Azok a színek, azok a napfénysugarak,... és akkor még sorolhatnám, hogy mennyi szuper minden van amiről képet lehet készíteni.



10. Filmmaraton 


Alakíts ki egy saját kuckót, ahol filmmaratont rendezhetsz akár egy esős napon, vagy akár esténként.
Úgyis van egy jó pár film amit még nem láttam, szóval asszem hamarosan neki is állok egy filmmaratonnak.









11. Reggeli séta 

Úgy szeretek korán reggel felkelni és nézni a napfelkeltét. De asszem most még jobban szeretni fogom, mert sokkal szebb lesz a táj miatt. Szerintem ez a legjobb pont a listámon, hogy egyik kora reggel útnak indulok amikor csípős hideg van és  megnézem a napfelkeltét. Akár több nap is elmegyek amikor úgy adódik időm!  Én csak ajánlani tudom nektek, hogy egyszer ti is próbáljátok ki, meglássátok megéri.





12. Esti csillaglesés 


Nem tudom ti, hogy vagytok vele de én úgy szeretek kiülni az ablakba vagy a teraszra és a csillagokat bámulni egy forró tea és egy jó meleg takaró kíséretében. Ahogy minden évben, így idén is tartom ezt a szokásomat és a legtöbb estét kint töltöm a teraszon.









13. Biciklizés 


Egy finom meleg őszi hétvégén, nem is lehet jobb program mint, hogy egyet elmegyünk biciklizni. Kell a mozgás ősszel is, főleg ha azt kirándulás szempontjából vesszük, hiszen biciklivel is lehet kirándulni egyet. Nem kell messze menni s sokat tekerni, elég ha csak a közeli mezőig vagy erdőig eltekerünk és gyönyörködünk a tájban, vagy éppen a finom meleg napon süttessük az arcunkat.






14. Esőben sétálni 

Esőben is ugyan olyan jókat lehet sétálni mint napsütésben, igaz szomorkásabb a hangulat de még így is sokszor élvezhető, főleg ha kiélhessük a gyerekkorunkat és a pocsolyákba ugrálhatunk. Éljük ki mi is a gyerekkorunkat és esős időben is induljunk útnak, hiszen nagy élvezet mindig az esőben járkálás. Én legalábbis imádok esőben sétálni, annyira megnyugtató.







15. Olvasni 

Esős vagy akár unalmas napokon jöhet egy kis ágyba bújós olvasás. Én imádok belebújni a meleg takarómba és könyvet olvasni, szerintem ezzel ti is így vagytok, főleg azok akik nagy könyv molyok.









16. Sál vásárlás 


Az ősz egyik legfőbb kelléke a sál, ezért is kell beszereznem egy új sálat, ami sokkal jobb a mostaniknál. Igaz imádok sálakat vásárolni, de hát ki nem? Minden napra jól jön egy nem igaz? Jó, jó viccet félretéve szerintem mindenkinek jól jön egy szupi sál, amit a hideg napokon viselhet.






17. Őszi ruházat 

Nem igen akartam egy pontba venni ezt de, úgy gondoltam, hogy nincs miért külön vegyem, mert végül is ruházat mind.
Ilyenkor kerülnek elő a szép őszi bakancsok, a meleg pulcsik és a jobbnál jobb ruházati cikkek. Ilyenkor szeretek minél ősziesebb, melegebb ruházatot felvenni és azokban járkálni egész nap, annyira más hangulatot kelt, érződik, hogy jön a tél.







18. Frizura 

Idén felkerül a listámra, hogy ne csak kiengedett hajjal járjak hanem kipróbáljak valami új stílust is, pl. a felkötött hajat, kontyot...stb. Szerintem kényelmesebb ezen a napokon valami kis könnyed hajviseletet viselni, a sál miatt is, így nem tűnik olyannak a hajunk hátulról mintha ki lenne "tömve" a nyakunknál.







19. Körmök 


Mivel ősz így szerintem ilyenkor valami sötétebb körmöket kellene viseljünk. Így én is átváltok inkább az ősz színeire, bordó, lilás, nude,...stb. Ezek sokkal jobban passzolnak mindenhez mint az extrém virító körmök, a neon színűek, meg a világos színek.



20. Sok új bejegyzés


 Bár utoljára hagytam, mégis ez a legfontosabb számomra, nem csak ezen a bakancslistán, hanem az összesen, hiszen a blog az egyik legfontosabb dolog az életemben. Igyekszek minél több új témában írni és olyan dolgokról  amikről szeretnétek olvasni.








Ha esetleg van valami tanácsod, hogy miről írjak vagy miről olvasnál szívesen, tedd meg ajánlatodat itt
e-mailban vagy  kommentben. 


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 


                                                             Képek forrása: Tumblr
                               

Zsuzsiii

You Might Also Like

2 Comments

  1. Inspiráló cikk volt! Szerintem próbáld ki a gyömbér-citrom ízű teát, nem vagyok egy nagyon teás, de ezt én is szívesen fogyasztom napjában többször is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett!
      Köszönöm szépen a tippet, mindenképp kifogom próbálni. :)

      Törlés