Sztáros TAG | 2017


───


Még sosem volt Tag a blogon, de mivel ez a sztáros annyira megtetszett így muszáj volt nekem is megcsinálnom. Mint másnak így nekem is van véleményem. Igazából nagyon is otthon vagyok a sztár világban, rengeteg kedvencem is van és szinte mindent tudok ami történik, ezért is gondoltam, hogy bemutatom az én világomat.
A Tag-ben nem csak hollywoodi sztárokat említek meg, hanem mexikói és argentin sztárokat is. 


Egyébként Eszter csinált a "Because I'm dreamer" blog írója. 




1. Kedvenc hollywoodi sztárod? 

Rengeteg kedvencem van ezért nagyon nehéz választanom, csak egyet, de akkor azt választom aki a legmeghatározóbb volt az életemben Demi Lovato.


2. Írj róla néhány mondatban... 25 éves, színész énekesnő, 2002-ben kezdődőt karrierje ami azóta is töretlenül ível felfele. 2007-ben csatlakozott a Disneyhez ahol elsőként a Rocktáborban szerepelt ami meghozta a nagy sikert neki, miután kilépett a Disneytől három sikeres lemezt is kiadott és idén jön a negyedik. Legismertebb dalai a Skyscraper, Give Your Herat a Break, Heart Attack és Confident. 


3. Kivel cserélnél egy napra? 

Leginkább a mexikói származású Maite Perronival cserélnék egy napra, kíváncsi vagyok, hogy Mexikóban mennyire lehet más az élet mint Hollywoodban. De nem csak azért cserélnék, hanem mert ő annyira egyedi és más mint a többi sztár, nem beképzelt és nem szeret kérkedni azzal, hogy ő mennyire is híres, inkább visszafogott.


4. Egy sztár akit nem kedvelsz. Miért? 

Justin Bieber, számomra nem szimpatikus főleg a viselkedése miatt! Egyszerűen gusztustalan ahogy viselkedik. Viszont van olyan zenéje amit kifejezetten szeretek, mert jó, de őt nem kedvelem. 


5. Kinek az életrajzát írnád meg ha felkérne?
Wow, nehéz kérdés de maradok a fő kedvencemnél az az Demi Lovato.


6. Kedvenc hollywoodi sztárpárod? 

Ennél a kérdésnél  leginkább egy mexikói sztárpárt írnék, mert a hollywoodi világba nem igen van olyan akit kedvelek. Ezért most inkább Paulina Goto és Horacio Pancherit írnám, akik nagy kedvenceim.


7. Ki az a sztár, akinek a pályafutását példaértékűnek tartod? 

Számomra Demi Lovato az az ember akinek a pályafutása példa értékű lehet, azért is mert ő képes volt felvállalni mindent és segíteni másokon, mindamellett  kő keményen dolgozott, hogy fel tudjon mutatni valamit.


8. Ki az a híresség, aki igazi példaképe lehet a mai fiataloknak? Miért? 

Leginkább Demi Lovatot írnám ide is, mivel számomra is egy hatalmas példakép így másoknak is lehet. Igazán példamutató bármit is mondjanak, hiszen képes volt a világ elé állni és felvállalni azt a betegségét amiben sokan szenvedünk, ezáltal segítve másokon. Rengeteget küzdött és megmutatta, hogy nincs lehetetlen senki számára, ha ő képes volt megtenni akkor nekünk is sikerülhet, csak sose adjuk fel. 


9. Ki az akiben csalódtál? 

Lindsay Lohan-ban csalódtam egy kicsit, hiszen annyira tönkre tette az életét, azt hittem, hogy ő más mint amilyenek mutass magagát.


10. Egy idős híresség? 

Rowan Atkinson az az Mr. Bean-t alakító színész, imádom! 


11. Kivel randiznál a legszívesebben ? 

Ennél a kérdésnél a válasz szerintem egyértelmű, mint ahogy egy régebbi bejegyzésemben is írtam az én "plátói szerelmemet" választanám a Big Time Rush frontemberét Kendall Schmidtot.


12. Kin botránkoztál meg leginkább? 

Leginkább Miley Cyrusban csalódtam a legnagyobbat, egyszerűen nem tudtam hova tenni a viselkedését. 


13. Kiről olvastál legutoljára? 

Van egy 365 napos idézet könyvem Demi Lovato-tól, így az ő könyvét olvasom nap mind nap. 


14. Melyik sztárral lennétek jó barátságban? 

Huh én az összes kedvencemmel jóba szeretnék lenni, hiszen nincs is jobb annál amikor sok barátod lehet, akik mind szeretnek és meghallgatnak. De mivel csak egyet lehet írni, így most Selena Gomezt írnám, de ezen kívül sok mással is jóba lennék szívesen.


15. Legutoljára kinek a dalát hallgattad? 

Lali Esposito- Soy


16. Melyik sztárpár szakításán döbbentél meg ? 

Vanessa Hudgens és Zac Efron szakítása döbbentet meg, hiszen annyira szép pár voltak és sose volt annak jele, hogy valami probléma lett volna köztük, ezért is lepet meg.


17. Egy magyar kedvenc? 

Rúzsa Magdit írnám a leginkább, hiszen ő az egyik legjobb a magyarok között.


18. Kedvenc színészed egy filmje? 

Anne Hathaway - Neveletlen hercegnő. Egy film ami minden kislány álmát mutassa be, nagyon szeretem és szerintem nem csak én hanem sokan mások is.


19. Melyik híresség házára lennél kíváncsi? 

Annyi hollywoodi híresség házáról láttunk már képeket, én most inkább egy argentin híresség házára lennék kíváncsi, az az Lali Esposito házára.


20. Egy híresség aki már nem él... Romy Schneider ő volt az a nő aki hatalmas benyomással volt rám, nagyon sajnálom, hogy fiatalon halt meg és azt is, hogy nem volt esélyem arra, hogy találkozhassak vele.
Imádtam mikor a Sissi nevű filmben játszott, az is az egyik nagy kedvencem tőle. 




Ha tetszett te is töltsd ki és linkeld be a készítőt, illetve itt kommentbe oszd meg velem a válaszaidat, mert nagyon kíváncsi vagyok rá.



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 


                                                             Kép forrása: Instagram, Google képtár
                               

Zsuzsiii

You Might Also Like

4 Comments

  1. Kedves Zsuzsi!
    Még sose halottam erről a Sztár Tagról, viszont e bejegyzés után nagyon megkedveltem. Látom, nagy Lovatics vagy. Az a nő tényleg fantasztikus! Nagyon érdekes volt, hiszen így még jobban "megismertelek". Viszont , azt megkérdezhetem, hogy miért tartod gusztustalannak Justin viselkedését, példákkal alátámasztva, mert szerintem ez egyáltalán nem igaz rá.
    Puszi, Winnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Winnie Biersack!
      Én leginkább azt tartom gusztustalannak ahogy viselkedik, itt gondolok a meztelen fotókra,illetve arra, hogy rengeteg botránya volt. De mindezek mellet tudom, hogy rengeteg sok jót is tett, vannak olyan cselekedetei is amik példamutatók!
      Zsuzsiii

      Törlés
  2. Örülök Zsuzsi hogy kitöltötted a TAG-et, szuper lett. :)
    További jó blogolást Neked :*
    Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, neked is további sok sikert kívánok!:* Illetve gratulálok ehhez a szuper tag-hez mert nagyon jó lett. :)
      Zsuzsiii

      Törlés