Blogger TAG | 2017




Mai bejegyzésemben ismét egy TAG-et hoztam amit a Beauty and Makeup blog írójánál láttam meg. 
Nagyon megtetszett így el is készítettem nektek. Ez inkább a bloggerekre vonatkozik. 
Olyan mintha egy interjút készítenék magammal, furcsa de nagyon izgi is. 
Olvassátok nagy szeretettel, illetve ha valaki elkészíti akkor ne felejtse el linkelni nekem, mert én is szívesen elolvasnám. 




- Mióta blogolsz? Miért kezdted el?
- Legelőször 2012 decemberében kezdtem el blogolni, akkoriban fanfiction történeteket írtam egészen 2015-ig. Aztán abba maradt és 2016-ban pedig létrehoztam ezt a blogot. Igazából azért kezdtem el blogolni, mert imádtam történeteket írni és mivel ugyanabban az évben hatalmas nagy Rusher lettem, így nem volt kérdés, hogy én biza arról a bandáról fogok írni történeteket. Majd a banda felbomlása után feledésbe merült minden mígnem tavaly nyáron nem jött az ötlet, hogy csinálok egy személyes blogot amit azóta is nagy szeretettel vezetek.

- Voltak negatív élményeid a blogolással kapcsolatban?
- Igen. Emlékszem még anno 2013-ban volt valaki aki nagyon utált engem, egy lány. De csak azért mert szerintem ő úgy gondolta, hogy jobb vagyok nála ami nem volt igaz és ő gyűlöletből az egész vendégkönyvet teleírta rossz, csúnya szavakkal, majd a szavazásokon is folyton arra szavazott, hogy rossz a történet, rossz a blog..stb. Persze ő nem tudta, hogy mindezt én látom és a neve is feltűnik egy idő után. Igaz akkoriban nagyon rosszul esett, nem tudtam, hogyan kezelni. Viszont ma már kezelem a negatív kritikákat és tanulok belőlük.

- Miért szeretsz írni?
- Imádok írni és izgalmasabbnál izgalmasabb témákat az olvasó elé tárni, egyszóval az életem az írás és kezd ez az álmom egyre jobban megvalósulni, ez az amit szeretek/szeretnék csinálni egész életemben.  De legfőképpen azért írok, mert szeretnék az olvasóknak olyan információkat közölni ami őket is érdekelheti, egyszóval az olvasóim miatt írók és miattuk nem adtam fel. Köszönöm.

- Miért pont abban a témában írsz amiben írsz?
- Igazából arról szeretek írni, ami engem is foglalkoztat, amiben jól érzem magam. Így könnyebb akár személyes tapasztalatokat is  megosztani az olvasókkal. Természetesen a blogon rengeteg témakörben található különféle cikk, ami szerintem azért is jó, mert így mindenki megtalálhassa a kedvére valót.

- Hány nap alatt szoktál megírni egy cikket?
- Ez változó, van amikor pár óra alatt kész van, de van amikor 1-2 napba beletelik, ha éppen egy olyan cikkről van szó.

- Milyen gyakran posztolsz?
- Az elején hetente egyszer posztoltam, mára már heti 2-3 cikk is megjelenik a blogon.

- Melyik blogokat szoktad látogatni még?
- Van egy pár kedvenc blogom amit szeretek olvasni, de leginkább blogos csoportokban szoktam nézelődni és ha magtettszik valami akkor elolvasom, ha nagyon tetszik akkor fel is iratkozom rá.

- Vannak blogger barátaid?
- Nem tudom mennyire számít az "blogger" barátnak aki régen blogolt de mára már nem foglalkozik vele, mert rengeteg ilyen barátnőm van, akikkel még anno 2013-ben kezdtünk el blogolni. Viszont most nincs olyan barátnőm aki jelen pillanatban is blogolna.



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 



Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments