Őszi képek tőlem | 2017



──── 

A négy napos fotózás meghozta az eredményét, legalábbis én elégedett vagyok azzal amit készítettem. Igaz nem lett mindegyik nagyon szuper kép, viszont szerintem van olyan a képek között ami elég szuper lett. 


De hogy miért is lett négy napos? 
Ez egy elég vicces sztori amit szeretnék veletek is megosztani. 
Általában úgy szokott lenni, hogy ha nekiállok fotózni első lépésben mindent előszedek amit kapok, amik természetesen jól jöhetnek díszítő elem ként, majd pedig jön az, hogy felnézek instára és nézzek pár ihlet adó képet. Itt szokott az történni, hogy meglátok valami nagyon szuper képet, amit én is meg akarok csinálni de nincs hozzá való elemem. Most is így történt, mert nem volt első nap dísztököm, amit fel tudtam volna használni pár ötletemnél. Aztán második nap nem volt égősorom, ami szintén nagyon szuperül nézne ki a képeken. Harmadik nap meg már száradtak voltak a faleveleim, így újakat kellet szedjek. Aztán negyedik napon pedig nem jött az ihlet annyira, így nem nagyon tudtam milyen képeket készíteni, de természetesen ezen a napon is készültek képek (az az ma), amiket egy pár frissen készülni vágyó blogbejegyzésnél fogok alkalmazni. Igaz ezek annyira nem is viccesek de akkor még ott van a teás balszerencsém is, éppen fotóztam mikor sikerült kiöntenem a teát a szép fehér hátteremre és a pulcsimra, így egyből neki kellet álljak mosni és aznapra be is kellett fejeztem a fotózást. Aztán ott van a gyertyás dolog is, hiszen majdnem felgyújtottam a lakást is, ha nem veszem észre, hogy a gyertya igen kezd elégni és akkor ott van az égősor bakim is, addig addig tettem vettem, hogy elszakadt az egyik száll benne és lőttek is az aznapi fotózásnak. Meg még sorolhatnám tovább, hogy menyi balszerencse ért az elmúlt négy napban, de akkor nagyon hosszú lenne ez a bejegyzés, így inkább mutatom is az elkészült képeket. 



Ha esetleg szeretnéd felhasználni valamelyiket vagy ha szeretnél képeket rendelni akkor keres meg bizalommal az e-mail címemen. ( kelemenzsuzsa24@gmail.com) 

Még több képem itt nézhető meg: http://susanna-photography.webnode.hu/



















Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is, remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok. 



                                                             Kép forrása: Saját képek
                               


Zsuzsiii


You Might Also Like

4 Comments