Adventi koszorú és asztali dísz DIY | 2017


──── 

Ahogy ígértem itt is van az Adventi koszorú és az asztaldíszes DIY bejegyzésem. 
Ha valami igazán extrémre és könnyen elkészíthetőre vágysz akkor mindenképp nézd meg, hiszen pár perc alatt, maximum 1 óra alatt készen is van mind a kettő szépség. 



Tavalyi Adventi koszorús tippjeimet itt nézhetitek meg: https://zsuzsiii24.blogspot.ro/2016/11/adventi-koszoru-tippek-2016.html



Első sorban egy karton dobozkát készítettem el, amit a következő képeken látni is fogtok. 
Először a keretét csináltam meg .




Majd jöhet az alja amit a ragasztó pisztoly segítségével ragasztottam rá. 




Miután ezzel megvoltam, jöhetett a kis dobozka beborítása, egy szép csomagoló papírral.  




Ezután pedig jöhetett a díszítés. A dobozka szélére egy szép ezüst csillogós szalagot ragasztottam, hogy még jobban mutasson, majd egy oázist tettem bele és jöhetett a gyertya, majd a moha és a többi dísz. 




És végül a végeredmény. Ennyi is lett volna ez a kis asztaldísz. 





Most pedig jöhet az Adventi koszorú. 

Az általam használt kelékeket a képen láthatjátok. 




Először az alapra ráragasztottam a gyertyákat a ragasztó pisztoly segítségével. 




 Ezután pedig elkészítettem a bojtokat, ami a következő képen készült.
Sajnos elfelejtettem erről képet csinálni de becsatoltam egy olyan képet amin jól látható az általam alkalmazott módszer. 




Miután ez is megvan jöhet a teljes koszorú díszítése. 





És a végeredmény pedig ilyen lett. 




Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is. Remélem tetszett!
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.


Képek forrása: Saját képek



Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments