Téli bakancslista | 2017


──── 

Lassan közelít a téli szezon ezért elkészítettem az én téli bakancslistámat, amit nektek inspirációként meg is mutatok. Remélem fogtok találni pár jó tippet amit akár ti is felírhattok a listátokra. Természetesen egyéb  inspirációkat is fogok bemutatni az elkövetkezendő hetekben, napokban. 




1. Süti készítés

A Karácsony egyik fontos pontja a finom sütemények elkészítése. Én idén is elkészítem a család kedvenc sütijeit, ti is tegyétek ezt és süssetek kedvetekre. Sőt  idén veletek is megosztok egy pár szuper receptet. Az eddigieket itt nézhetitek meg: Karácsonyi sütik








2. Téli sportok

Télen is lehet sportolni, sőt ekkor a legjobb móka, hiszen ott van a korcsolyázás, a síelés, a szánkózás ami annyira nem is sport de mégis jól kifáraszt, és még sorolhatnám mennyi szuper program van még. Idén biztos hogy elmegyek egyet szánkozni és korcsolyázni, remélem ti is kihasználjátok a lehetősséget és éltek vele. 









3. Hóval játszás

Építsünk hóembert, csináljuk hóangyal, hógolyózzunk,,...stb. Tegyük emlékezetessé a telet és ne csak bentről a meleg szobából nézzük, hanem menjünk ki. 









4. Téli képek készítése 

Mivel imádok fotózni így biztos, hogy ebben a csodás évszakban is fogok szuper képeket készíteni. Amiket természetesen veletek is megosztok, de nektek is tanácsolom, hogy mindenképp készítsetek pár hangulatos téli képet, hiszen ki ne készítene vicces vagy éppen csodás téli képeket. 








5. Karácsonyfa

A Karácsony legfontosabb eleme a fa, amit egy nagyon kis izgalmas beszerzéssel kezdődik, aztán jöhet a fa díszítése, ami egy szuper kis elfoglaltság, főleg ha nem egyedül hanem többen díszítitek és közben karácsonyi zenére ropjátok. 








6. Lakás díszítés és egyéb DIY

Mint mindig idén is kidíszítem a lakást, hogy sokkal hangulatosabb legyen, ne csak a szívünkben de a környezetünkbe is költözzön be, az ünnepek feelingje. Ám idén saját készítésű díszeket is fogok készíteni amiket természetesen veletek is megosztok.
Tavalyi Karácsonyi tippjeim: Tippek









7. Csomagolás

Szeretem meglepni a szeretteimet egy kis meglepetéssel, de még jobban szeretem szép karácsonyi papírba becsomagolni, így idén sem marad ez el, sőt idén asszem valami egészen ötletes dolgot fogok kipróbálni. Ti is próbáljátok ki és csomagoljatok ne csak szatyorba tegyétek.  




8. Karácsonyi bevásárlás

Igen ez az a pont ahol azt hiszem nem kell semmit mondjak, mert mindenki tudja, mennyi problémával jár egy bevásárlás, főleg, hogy nehogy elfelejtsünk valamit. Én idén már előre megírtam a listát és azzal megyek vásárolni, hogy nehogy kifelejtsek valamit.






9. Téli kirándulás

Úgy mint más évszakban, úgy télen is lehet kirándulni. Igaz ilyenkor kicsit nehezebb a nagy hóban járkálni, de hidd el megéri. Ahogy szikrázik a fehér hótakarón a nap sugarai meg a kellemes meleg, ennél nincs is jobb de lehet fokozni ezt egy kis sütögetéssel. Igen télen is lehet sütögetni kint a természetben.







10. Karácsonyi vásár 

Szerintem nincs olyan város ahol ne lenne vásár, ha meg mégis van olyan akkor megéri elmenni egy másik városba, hogy átélhessük ennek az eseménynek a kellemes hangulatát és látványát. Én idén sem hagyom ki a városomban tartandó vásárt.





11. Tea, kávé

Ebben az évszakban még jobban hódit a tea és a kávé, viszont ide tartozik a mostanában elég népszerű forralt bor is.








12. Köröm 

Télen leginkább a fehér, a nude, az ezüst és az arany, meg a bordó szín megy a legjobban. Ilyenkor is öltözzünk össze a karácsonyi szezonnal, hogy még hangulatosabb legyen. Akár kis mintákat is lehet a körmünkre varázsolni, vagy gyöngyöket.
Tavalyi köröm tippjeim: Manikűr tippek








13. Téli séta

Nincs is jobb mint kint sétálni a hóban és csak nézni a játszadozó gyerekeket a hóban. Ha nagyon unod magad otthon menj el egyet sétálni és nézd meg a picik, hogy örülnek a hónak és máris csodálatos napod lesz.









14. Téli ruhák

Jön a meleg pulcsis szezon, a sapka, a téli kabát, a csizma és a kihagyhatatlan sál is. Én imádok téli cuccokba járkálni, főként pulcsiba, mert az annyira kényelmes és puha, hogy megunhatatlan. 











15. Sok új bejegyzés 

Már megint a végére maradt, de mint már említettem ez a legfontosabb nekem. Igyekszek ebben az évszakban is rengeteg érdekes bejegyzéssel meglepni titeket és olyan dolgokról  írni amikről szeretnétek olvasni.








Ha esetleg van valami tanácsod, hogy miről írjak vagy miről olvasnál szívesen, tedd meg ajánlatodat itt
e-mailban vagy  kommentben.


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.


Képek forrása: Tumblr



Zsuzsiii




You Might Also Like

2 Comments

  1. Minden pontjával egyetértek, ezeket én is meg akarom csinálni! Szuper bejegyzés volt :D Sok sikert a teljesítéshez ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, neked is sok sikert a teljesítéshez. :) Illetve örülök, hogy tetszett.
      Zsuzsiii

      Törlés