Pillecukros rénszarvasok | 2017



Amint már említettem az előző bejegyzésemben, felkértem bloggereket, hogy írjanak egy szuper kis Karácsonyias vendégbejegyzést a blogra. 
Ma pedig jön a második ilyen bejegyzés, amiben egy szuper kis receptet fogtok találni. 
Én tuti, hogy elkészítem ezért nektek is ajánlóm, hogy mindenképp próbáljátok ki.

A cikket Viki ìrta a "PENSÉES"  blog ìrója! Az ő blogjàt pedig itt talàlhatjàtok: https://vikipensees.blogspot.ro/?m=1
──── 

A pinteresten kutakodtam karácsonyi ötletek után, amikor megakadtam a szemem egy aranyos finomságon. Nem kell hozzá sütés, ami előny viszont türelem az bizony kelleni fog hozzá! 
A legjobb az egészben, hogy elkészíthetitek fehér és tej csokival is egyaránt így biztosan mindenkinek elnyeri majd a tetszését és persze ízleni is fog majd. 


Hozzávalók:
- fehér vagy tejcsokoládé - ízlés szerint
- pillecukor
- lentilky/smarties 
- kis perecek
- hurkapálcika 

Elsőként felolvasztjuk a csokit, ízlés szerint fehéret vagy tejcsokoládét, ha evvel készen vagyunk a csoki mehet egy kisebb tálkába. A pillecukrokat én hurkapálcára szúrtam fel és mártogattam a csokiba, ha evvel készen vagyunk érdemes betenni őket egy kicsit a hűtőszekrénybe így hamarabb megköt a csoki a pillecukron és neki is eshetünk a nehezebb munkának ugyanis meggyűlt bizony a bajom a kis orrocskák és szarvacskák rögzítésével. A lentilkykből kiválogattam a nekem tetsző színeket és rögzítettem. Tanácsolom, hogy a pereceket pára felett puhítsátok meg így könnyebb lesz szarvacskává alakítani. Hurkapálcával szúrtam lyukat a pillecukorba és rögtön bele is helyeztem a pereceket. A fehér csokis rénszarvasok szemét fekete ételfestékkel rajzoltam oda míg a barna szarvasocskák szemeit fehér csokival oldottam meg.





Fotókat készítette: Tamás Pócsa Photography


────


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is. Remélem tetszett!
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.




Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments