Egy pizsamás youtuber, aki repülni szeretne | 2018



Karin Dragoş egy  28 éves, Nagykárolyban élő youtuber. Hatalmas népszerűségre tett szert mint a magyarok, mint az angolok körében, hiszen a csatornáján mindkét nyelvű videóit megtalálhatjuk. Egy igazán " csajos" témához nyúlt, leginkább a sminkelés praktikáit lehet tőle eltanulni, hiszen rengeteg sminkes videót készített már, ahol könnyen érthető módon mutatja be, az általa választott smink elkészítését. Ugyanakkor  egy #Sminksulis sorozatot is indított YouTube csatornáján, ahol a kezdők is meg tudják tanulni a lépéseket és el tudják sajátítani a sminkelés alapszabályait. 
Bevallom én is általa kezdem megtanulni a sminkelés trükkjeit, bár nem túl könnyű, és sokat kell gyakorolni. A titok persze itt is az, hogy nem szabad feladni, és akkor sikerülni fog. Amúgy nem  hiába ő az egyik legjobb sminkes a youtuberek között : a 2016-os NYX Face Award Hungary győztese is ő lett, sőt tavaly a  Glamur díjat is elnyerte az Év közösségi médiasztárja kategóriában.  Ez az életvidám és kedves lány sikert sikerre halmozott az elmúlt időben, mégis inkább marad a tejeskávéja és a pizsamája társaságában, amit imád.




- Hogyan jött az ötlet, hogy youtuber legyél?
- Nagyon sok YouTube videót néztem én magam és elgondolkodtam azon, hogy ez nekem is menne. Sok időbe telt,  míg végül összeszedtem a bátorságom és belevágtam, de sikerült!

- Elmesélnéd, hogy milyen is pontosan youtubernek lenni, mik a teendőid?
- Álmaim munkája! Imádom ezt csinálni, kreatívkodhatok  és tartalmakat gyárthatok különféle izgi témákban. Rugalmas munka, viszont ugye ez azt is jelenti, hogy sokszor kell éjszakába nyúlóan dolgozni azért, hogy határidőre meglegyen 1-1 projekt.

- Kiskorodban mi szerettél volna lenni?
- Nem emlékszem, de biztos nem ez. :))

- Van kabalád , és mi?
- Nincs kabalám, sosem volt.

 - Van valami életcélod amit szeretnél elérni?
- Nagyon fontos lenne számomra egy csodálatos otthon megépítése. Ez minden vágyam!

- Van valami spontán tanácsod az olvasóknak?
- Talán az, hogy sose ítélkezzenek túl hamar. Legtöbbször az első benyomás téves.

- Mi az az egy dolog ami nélkül nem tudnál élni?
- Családom...vagy a reggeli tejes kávém.


- Milyen érzés, hogy ilyen sokan kíváncsiak a videódra? Hitted volna, hogy ilyen sikeres leszel?
- Nagyon-nagyon jó érzés, néha el sem hiszem. Nagyon hálás vagyok a követőimnek és nagyon szeretem őket.



- Valami vicces kulisszatitkot elárulsz ami forgatás közben történt veled?
- Ha az viccesnek számít, hogy egy forgatás alatt háromszor öntöttem magamra a kávémat...akkor  talán ez lenne az.

- Miből áll a munkád? Mennyire nehéz felvenni, és megvágni egy videót? Mennyi idődet veszi ez igénybe?
- Sokban függ a videó típusától. Van olyan, amit hamar felveszek és hamar is meg tudok vágni, viszont vannak komplex projektek, amelyeknek a forgatási ideje lehet akar egy hét is. Összességében nem egyszerű a folyamat, úgy gondolom.

- Hova szeretnél a leginkább eljutni?
- Valamiért elutaznék egyszer Kínába. Annyira távolinak érzem ezt az országot tőlünk mindenféle szempontból, hogy egyszer megnézném...oh és persze szuper egzotikus helyekre mennek még szívesen.

- Miért angolul kezdtél videókat készíteni az elején, és nem magyarul?
- Úgy gondoltam, hogy jobb ha kihasználom azt, hogy tudok angolul, és ezáltal több emberhez eljut majd a videóm. Tévedtem, túl sokan voltunk/vannak azon a “piacon” és nagyon nehéz kitűnni. Átváltottam magyarra és azóta sokkal sikeresebb a csatornám, aminek nagyon örülök.

- Van valami szépségtrükköd?
- Mindig kihúzom a szemöldököm, s aztán mindig fixalom azt zselével. Ezt a két lépést nagyon fontosnak tartom, sosem hagynám ki a rutinomból.


- Állandó Szemfüles kérdésünk: ha egy szuperhős lehetnél kit választanál, és mi lenne a szuperképességed? 
- Jaj,  bár nem szeretnék szuperhős lenni, de egy tulajdonságot azonban szeretnék a magaménak tudni: szeretnék repülni tudni. 


Köszönjük az interjút, és további sok sikert kívánok! 


Illetve a cikket a holnap megjelenő (jan. 8) Szemfüles Tinimagazinban is megtaláljátok. 




Karint itt is megtaláljátok: 

Facebook: DragosKarin
Instagram: @karindragos
YouTube: KarinDragos
E-mail: karindragos@gmail.com 





Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments