Bullet Journal - Január | 2018


──── 

Már tavaly nagyon szemeztem ezzel a Bullet Journalal de sosem volt időm nekifogni, így idén már mindenképp el akartam kezdeni, hiszen annyira tetszik. 
El is készítettem a Januári verziómat, amit most nektek is befogok mutatni, viszont előtte még pár szó erről. 
Elsősorban mi is az a Bullet Journal? Lehet vannak olyanok akik nem is tudják, hogy mi is ez, így egy gyors kis leírást írók róla. Tulajdonképpen ez egy határidő napló szerűség, én először Viszkok Fruzsinál láttam és azóta is nagy a szerelem. Szóval ezt úgy kell elképzelni mint egy határidő naplót csak éppen te vagy a szerkesztője, hiszen itt nincsenek szabályok, hogy milyennek kellene lennie, vagy mi kellene benne legyen. Teljesen személyre szabható, ez a legszuperebb benne. Ami azért lényeg bár nem kötelező ez sem, az a napi vagy havi áttekintős oldalak. Ide be lehet írni, hogy melyik nap mik a teendők, sőt előre is lehet tervezni a haviban, a napiban pedig részletesen le lehet írni mindent. A YouTube-on rengeteg inspirációs videó található és Pinteresten is rengeteg kép van. Én is onnan inspirálódtam és elkészítettem a sajátomat is, ami azért vajuk be nem lett annyira jó, de hiszen ez az első nekem így nem is vártam szuper profi munkát önmagamtól. Természetesen büszke vagyok így is rá! Na de nem is húzom tovább a szót hanem mutatom is, hogy milyen lett. 














Ezentúl minden hónap első cikke egy ilyen lesz. :)



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is. Remélem tetszett!
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentárt szívesen várok. 


Zsuzsiii

You Might Also Like

2 Comments