Hogy lehet ennyire igénytelen egy magazin? | 2018



──── 

Elég "viccesen" jártam az elmúlt napokban, hetekben. Van egy nagyon kedvenc magazinom amit imádok olvasni, ezért mindig várom, hogy megjelenjen az új lapszám. Így voltam ezzel ebben a hónapban is, viszont elég rossz évkezdés volt a részéről...

──── 


A történet legelején kezdeném ezt az egészet, akkor talán könnyebb lesz elmesélni, hogy milyen folyamaton ment is keresztül ez a magazin. Először is mikor rátaláltam erre a folyóiratra pár évvel ezelőtt nem gondoltam volna, hogy egyszer majd rosszat fogok róla gondolni és főként, hogy írni. Ahogy teltek az évek a szintje nem növekedni kezdett hanem csökkenni. A legelején még teli volt energiával, rengeteg szuper érdekes cikkekkel, de ahogy telt az idő kezdett kifogyni a témákból és rosszabbnál rosszabb cikkek jelentek meg. Terméseztessen ezzel nincsen semmi baj, mert vannak mélypontok is ahonnan ki kell mászni, viszont idén januárban végleg bezárult a kapuja előttem. Nem tudta megmászni azt a szintet amit eddig megtett, sőt inkább lefele kezdett esni. Amint már említettem voltak olyan cikkek benne ami talán érdekesek lehetek nekik de egy tininek vagy felnőttebb korosztálynak nem igazán lehetett a kedvencük. És akkor még a legoroszabbakról nem is beszéltem....! A januári lapszámuk egyenesen katasztrofális lett, igaz látszik, hogy törekedtek rajta, hogy javítsanak a helyzetükön és a toppon legyenek, de ez mind kevés volt, ha egy egyszerű mégis nagy hibát vétettek el. És ez nem más volt mint a helyesírás, igen én is követek el hibát de azért az övék mégis nagyobb, hiszen egy nemzetközi magazinnak nem szabad ilyen hibákat elkövetni. Nem tudom elképzelni, hogy mi történhetett, de azért talán van tippem.- Úgy küldték be a cikket, hogy nem nézték átall, hogy minden rendben van-e és nem csak vázlatos az írás. 
De nem ez volt az egyetlen ok, hanem a nyomtatás is közrejátszott. Elhiszem, hogy becsúszik egy két olyan, hogy rosszul lett nyomtatva, de hogy tömegesen legyen elnyomtatva mindegyik. Ilyen nem lehet....! Körbejártam az összes újságárust a városban és mindenhol el volt nyomtatva és nem csak itt!  Kint külföldön is érdeklődtem ismerősök által, hogy ott milyen a nyomtatás, de ott sem volt jobb. Eleinte azt, hittem, hogy csak itt nálunk Erdélyben vannak selejtek, de akkor úgy tűnik nem csak itt hanem külföldön is. Úgy vélem, egy elég híres magazin nem engedhetné meg magának ezeket a bakikat, hiszen akár végzetes is lehet számukra. Remélem a közeljövőben észhez térnek és jobban fognak teljesíteni, illetve a nyomtatás és helyesírási hibákra is figyelni fognak jobban! 


Ennyi is lett volna az én történetem a kedvenc magazinommal. Nem szeretném megemlíteni a nevét, hiszen nem rosszindulatból írtam ezeket a sorokat, de el kellene gondolkozni azon, hogy miért és hogyan ezután.


Ti már jártatok így?

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.
           

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments