Téli outfit inspiráció | 2018


Fotók: B. István

 ────

Mostanában minden évszakban készülnek a blogra outfites bejegyzések, így a téli sem maradhat ki a listáról. 
Mivel a hétvégén szépen lehavazott így már kezdtem is a tervezgetést, hogy mikor is csináljuk meg a képeket, hogy még a hó is látszódjon, hiszen ettől igazi télies az outfit. Tegnap volt egy kis időm, így gyorsan összehoztunk egy kis inspirációs bejegyzést nektek, különösen büszke vagyok ezekre a képekre, mert úgy érzem ezek most rendkívül jó képek lettek, hiszen a színek is gyönyörűek(szerkesztés nélkül is), az idő is kedvező volt, szép hó is volt, kell ennél több? Szerintem nem!:) 
Igaz nem annyira extrém vagány ruhák vannak rajtam, de jól tudjátok, hogy mit is szoktam mondani: 
"Nem kell drága és márkás holmikat venni, mert egy egyszerű sima ruhadarabból is ki lehet hozni a legjobbat. Ami a legfontosabb, hogy te érezd jól magad benne és, hogy szépnek lásd magad!"  


Az összeállított ruhákat leginkább a hosszú szárú csizmához passzoltattam, hiszen úgy gondoltam, hogy most ez legyen a középpont. A csizmáról sajnos nem készült kint a hóban kép, de a végére csatoltam egy itthon készült képet róla. Kiegészítőként egy órát használtam amit szintén megtaláltok a képek között.
Jó inspirálódást kívánok!  









 Csizma: Deichmann 
Óra: Q&Q
Sál: TXM
Nadrág: TXM
Kabát: Takko 
Fekete blúz: Takko 
Rózsaszín garbó: Lidl



 Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.
            

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments