Bullet Journal - Április | 2018


────

Igaz már a hónap közepén járunk de végre nekem is sikerült elkészíteni az e hónapi BuJo-t. Hasonló képen készült mint a múlt hónapi, annyi változással, hogy most kimaradt a napi tervezőm mivel azt annyira nem használtam. Nem volt sok beírni valóm, ami meg volt azt a hónap tervezőbe írtam ahol tökéletesen elfért minden. Igaz nem valami hű de nagyon szép de nekem tökéletesen megfelel, hiszen a letisztultság jobban tetszik mind a sok színes dekoráció. De ez ízlés kérdése, hiszen senki se egyforma és ez a jó benne! Remélem tudtam adni egy nagyon pici inspirációt nektek. 
Jó nézelődést!

──── 






Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.


Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments