Három hónapja élek álom világban... | 2018

         Léteznek még igazi csodák? Ezt kérdezem már három hónapja önmagamtól, de valahogy nem kapok választ a kérdéseimre. Így kénytelen vagyok elhinni mindazt amit elém tárt a sors, hiszen sosem hittem volna azt, hogy egy ilyen tündérmesébe fogok csöppenni. És, hogy akkor mit is értek álom világ alatt? Ez egyszerű, hiszen már mindannyian láttunk pár nagyon vagány mesét, amiben a szőke herceg rátalál a hercegnőre... úgy-e hogy ismerős a helyzet?  És pontosan tudjuk azt is, hogy ilyenek csak a mesében vannak és a valóságban teljesen másként zajlanak az ilyen "mesebeli" történetek.
Viszont azt hiszem, hogy ezek a feltételezések nem teljesen igazak, hiszen az a mese is egyszer meg kellet íródjon, történjen. A valóságban is vannak csodák, amikre jó ha figyelünk és nem veszítsük el, hiszen csak egyszeriek.

Gyermekkorom óta imádok meséket nézni, főként azokat amikben a hercegnő és a herceg egymásra talál. Sokszor volt olyan is, hogy beleképzeltem magam egy egy szituációba, amik akkor még csak gyerek vágyak voltak, mostanra pedig csak egy szép álom. De sosem hittem volna, hogy azok a gyerek vágyak egyszer csak az ölembe pottyannak a nagy semmiből. A legnehezebb pillanataimban bukkant fel valaki, aki akkor ott megváltoztatta a sorsomat.
Félve és apró lépésekkel indultam el azon az úton, aminek a végén nem tudom még most sem, hogy mi vár.
A rengeteg csalódás és fájdalom után nem tudtam, hinni más szavában ahogy az övében sem hiszen, hogy is hihetnék egy számomra idegen férfi szavaiban. Így utólag belegondolva képes lettem volna a "csodát" elveszíteni, ha ott akkor nem lépek egyet előre az úton. Ha nem tettem volna meg akkor most bánnám, de így, hogy megtettem a lépést olyan hihetetlen dolgokkal szembesültem amik csak az igazi mesében vannak.  Meglepetés után meglepetés ért, hiszen egy olyan világot kezdet el láttatni velem, ami eddig csak az álmaimban volt jelen. Képes volt egy olyan álom világba repíteni ahonnan még mindig nem tértem vissza, hiszen minden annyira hihetetlen és tökéletes. Én aki nem épp a legszebb és legjobb, vannak hibái és még sorolhatnám, megtalálta azt a valakit aki maga a tökéletesség, ha lehet így mondani ezt.

A mai napig képtelen vagyok felfogni, hogy mi is történik velem, olyan mintha mélyen aludnék és egy tökéletes álom világban élnék, ahonnan sose akarok felébredni...



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.


Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments