Egy blogger élete is változik... | 2018




Van az a perc amikor mindenki élete fenekestől felfordul. Nem értjük, hogy mi miért történik velünk és, hogy miért éppen most, csak annyit értünk meg ebből az egészből, hogy lépnünk kell és cselekednünk.






Az elmúlt időszakban egyre jobban tapasztaltam azt a jelenséget, hogy egyre kevesebb időm van a blogra és hogy egyszerűen megváltozott minden körülöttem. Egy éve még nem hittem volna, hogy eljön ez a pillanat is amikor egy percnyi időm sem lesz írni, sem kedvem. Mint már említettem nagy változások lettek az életemben amik akkora súlyt tettek rám, hogy teljesen elhagytam a blogot. Viszont nem kell megijedni, hiszen a nagy kimaradás után visszatérek újult erővel és izgalmas témákkal illetve rengeteg meglepetéssel. De még mielőtt ez bekövetkezne azt hiszem megéri kicsit elbeszélgetni a már címben is megemlített témáról.

Úgy vélem nem én vagyok az egyetlen aki így járt ebben a "blogger" világban. Hiszen sokan vagyunk sokfélék és mindenkivel történik néha olyan amire nem számít, legyen az akármi. Sose tudhatjuk, hogy mikor történik éppen valami az életünkben, ami akkora hatással lesz ránk, hogy képtelenek leszünk akár az egyik szenvedélyünket is háttérbe szorítani. A sorsunk tele van akadályokkal, amiket olykor muszáj leküzdenünk ahhoz, hogy sikeresnek mondhassuk.

Az élet több akadályt is elém állított amiket, kénytelen voltam átugrani ahhoz, hogy ma itt lehessek és írhassam ezen sorokat. Pont mikor már kezdett minden jól alakulni és a "blogos karrierem" is kezdet volna beindulni jött egy nagy csapás ami mindent tönkretett. Bár annyira nincs még veszve minden, de ez a hosszas kimaradás nem igazán tett jót sem nekem, sem a blognak. Talán már ti is voltatok úgy, hogy egy kis érzelmi hullám annyira tönkretett mindent, hogy a kedvetek is elment mindentől?! Na én így jártam!  Viszont amit szeretnék ebből az egészből kihozni az nem az, hogy sajnáltassam magam! Főként azért is írom ezen sorokat, hogy akik hasonló képen vannak ne csüggedjenek, mert ki lehet lábalni ebből is, csak idő és türelem kérdése. Ha akkor feladtam volna most nem lennék itt! Bármilyen nagy csapás is jöjjön az életben, mindig le kell küzdeni és tovább folytatni ott ahol abbahagytad, nem pedig félredobni, hiszen minden megjavítható. Történjen akármilyen nagy dolog, pl. családi gondok....; akkor is meg kell küzdeni és továbblépni. Az én történetemmel szeretnék mindenkit arra motiválni, hogy soha ne adja fel, hiszen amint látjátok sok idő után és is képes voltam, újra írni és felállni a padlóról. Hiszem, hogy a hozzám hasonló bloggereknek is menni fog, csak idő kérdése.



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.


Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments