Kérdezz-Felelek | Blog, szerelem, fotózás ... | 2018


────

Múlt héten instagramon és messengeren megszavaztátok, hogy legyen egy kérdezz-felelek bejegyzés, illetve a kérdéseiteket is feltehettétek üzenetben nekem. Mivel rengeteg kérdés jött és nagyjából a legtöbb ismétlődött így a legjobbakat kiválasztottam amikre most válaszolok is. A legtöbben pedig leginkább erre voltatok kíváncsiak: 



Mikor döntöttél úgy, hogy ezt fogod csinálni, illetve mik a terveid a jövőre nézve a bloggal kapcsolatban? 

Még 2012-ben kezdtem el írni, akkor pedig fanfiction történeteket. Aztán idővel rájöttem, hogy az nem nekem való és inkább egy személyes blogot indítok, ahol arról írhatok amiről csak akarok.
A jövőben mindenképp szeretném folytatni mindazt amit elkezdtem, fejlődni és elérni a célomat, hogy sikeres legyek abban amit csinálok.


Úgy hallottam indultál a Cosmopolitan Blogger Awardon, mi történt?

Igen indultam! Sajnos idén nem kerültem be a jelöltek közé, mivel a blogom nem volt valami aktív az elmúlt időben, de nem bánom, hiszen tanultam belőle és majd jövőre sokkal tapasztaltabban fogok nekiállni. Illetve ezúton is köszönöm a szerkesztősségnek a meghívót az eseményre!


Hogyan ismerkedtél meg a pároddal? Romantikus típus?

Elég érdekes a mi megismerkedésünk. Emlékszem még tavaly láttam egy rendezvényen a városban és akkor azt mondtam magamban:"huu de jó pasi, kell nekem...", pár hónap múlva ismerősök lettünk a facebookon, de én folyton visszautasítottam. Hála az ő kitartásának egy idő után sikerült összehoznunk egy találkozott és akkor ott este minden megváltozott. Nem az a tipikus nyálas, romantikus pasi, de a maga módján az.


Rég nem láttam semmi fotót tőled, mi történt a fotózással? 

Még mindig fotózom, csak nincs túl sok időm rá a munkám miatt, de semmiképpen nem adtam fel. Hamarosan pedig itt a blogon is láthatok új őszi képeket tőlem, illetve jövőtől pedig már belekezdek komolyan is és fotózásokat is fogok vállalni.


Hogyan látod magad öt év múlva?

Sajnos a jövőbe nem láttunk bele és sokszor bele sem tudunk szólni, viszont remélem, hogy sikerül pár álmomat addig valóra váltani és egy szerető családom lesz, illetve sikeres leszek a munkámban.



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is,remélem tetszett.
Máskor is várlak vissza.
Illetve minden kommentet szívesen várok.


Zsuzsiii



You Might Also Like

0 Comments