Interjú a Sinspiration blog írónőjével | 2018











──── 

Régóta szemezgetek már a blogjával, egyszerűen imádom minden írását! Mióta bekövettem instagramon, egyre többet kezdtem róla megtudni és még jobban kezdtem megkedvelni, már szinte olyan volt mintha ismerném valójában is. 
Lenyűgöző a kitartása és ahogyan képes az embereket motiválni egy-egy cikkével, sokszor bevallom én is a mosolyos képeitől és igazán inspiráló szövegeitől kaptam életkedvet az íráshoz, alkotáshoz. Most pedig nektek szeretném bemutatni ezt a csupa szív lányt akire érdemes odafigyelni, hiszen ha egyszer eljut a szívedig onnan nincs menekvés. Remélem a közeljövőben lesz szerencsém élőben is találkozni vele és elmondani, hogy csodás ember! Na de elég is a csevegésből, jó olvasást kívánok a következő sorokhoz, illetve a bejegyzés végén nézzetek be hozza is.... :)




- Mi inspirált arra, hogy személyes blogot indíts?

A blogom története azt hiszem nem szokványosan indult…2016 júliusában egy lovas baleset során dupla-csigolya törést szenvedtem, így több hétre ágyba kerültem, majd korzett viselésére kényszerültem. A sok „szabadidőben”, ami megadatott, folyton unatkoztam, a sorozatok és a filmek már nem kötöttek le, haszontalannak éreztem magam és bennem volt egyfajta tenni akarás! A blog íráson gondolata már előtte is motoszkált a fejemben, de sosem vágtam bele.Egyrészt úgy éreztem nem lennék elég jó benne, másrészt őszintén talán kicsit lusta is voltam erre szánni az időm! Aztán a balesetem után belevágtam! De nem a történtekről írtam vagy a felépülésről, hanem arról, amit szeretek! Kezdetben „DIY”, azaz kézműves blog ként indultam, majd bejött a divat és később a szépség ápolás is a témák közé. Nagyon jól lekötötte a figyelmemet a blog írás, emellett elterelte a figyelmem a fájdalmakról is. Érdekes, hogy amivel elindultam, már nem szerepel a palettán, nem írok már kézműves témában, de ez leginkább azért van, mert úgy érzem az ilyesmit leginkább egy videóblogban lenne értelme átadni! Leírva vagy fotókon sokkal nehezebb megmutatni az ilyen praktikákat, de máig imádok kreatívkodni ilyen téren is! 


- Mennyi időbe telt amíg elértél egy kitűzött célt a bloggal kapcsolatban?

Kezdetben nem volt kitűzött célom, hiszen teljes mértékben hobbiként és figyelem elterelésként csináltam!Aztán amikor kezdtem látni, hogy vannak olyanok, akiket tényleg inspirál a tartalmam, akkor kezdtem komolyabban venni én is. A legelső meghatározóbb sikerem idén februárban érkezett, amikor megnyertem a Promod Blogger versenyét és 3 hétig minden Magyarországi Promod üzletben kint volt az általam tervezett kirakat, a blogom logójával ellátva. Egyébként hosszú hónapokig alig olvasott pár ember, mert sokáig kicsit rejtegettem is. Azt hiszem még mindig bennem volt az, hogy nem vagyok elég jó, de már megtanultam, hogy ez nem szabad, hogy bármitől is elrettentsen!


- Vannak-e visszajelzések?

Az első évben alig voltak, leginkább idén kezdtek felfigyelni rám és én sem hittem volna, hogy ennyire, de hihetetlenül jól esik egy-egy kedves komment vagy üzenet! Emiatt, hogyha például Instagram sztoriban teszek fel kérdést a közösségemnek, akkor mindig válaszolok is a beérkezett válaszokra privát üzenetben. Nem tagadom, sok időt elvesz, de én is szeretném megismerni, hogy kik vesznek körül, így erre mindig szánok időt!


- Mit tartasz fontosnak a blogodon keresztül átadni a világnak?

Sok mindenre tanít meg a blogom és a közösségem, és én is szeretnék sokat átadni a blogomon keresztül. Eddig rengeteg csodás és különleges személyiséget ismerhettem meg ezáltal a világ által, de a közösségi média arra is felnyitotta a szemem, hogy milyen sokan vannak, akik egyszerűen nem találják a helyüket, sokszor pedig én is ezt érzem! Olyankor viszont még inkább megteszek mindent azért, hogy megteremtsem a saját világom, amiben boldog vagyok, akkor is, ha nem. Ugyanis nem kell mindig boldognak lennünk, még ha ez folyik a csapból is. Az élet egyensúly, ami azt jelenti, hogy egyszer fent, egyszer lent – ez így van rendjén. Ettől függetlenül szerintem a legfontosabb a tudatosság, és ezt többféleképpen is értelmezhetjük. Fontosnak tartom először is azt, hogy az emberek tanulják meg önmagukból és saját adottságaikból kihozni a legtöbbet, és ne burkolózzanak kifogásokba és mások hibáztatásába a saját életük alakulásáért. Fontosnak tartom a környezet tudatosságot, egyrészt, hogy óvjuk a természetet, másrészt ehhez kapcsolódóan a fenntartható divatot! Ne érezzük cikinek turiban vásárolni, és a már megunt ruhadarabokat adományozzuk el vagy adjuk oda család tagjainknak! Tanuljunk meg úgy öltözködni, hogy az önbizalmat adjon és hozzuk ki ezáltal megjelenésünkből és az alkatunkból a legtöbbet.
Érezem, hogy most össze-vissza ugrálok a gondolataimban, de erre a kérdésre nem tudok pár sorban válaszolni. Sokszor nincs időm egy tartalmasabb gondolatot megosztani, így maradok a divat inspirációnál, de idővel az ilyesfajta témák is jobban bekúsznak majd a blogom életébe, mert ezek is hozzám tartoznak!



- Blog íráson kívül még mi mással foglalkozol?

Az egyetemmel idén júliusban végeztem, de alatta és most is marketingesként dolgozom/dolgoztam. A marketing egy szuper és kreatív foglalkozás, hogyha elengedik az ember kezét, de a jövőben én leginkább csak a saját vállalkozásom marketingjét tervezem csinálni! Mikor idén augusztusban elkészítettem életem első, igazi weboldalát (előtte egy ingyenes blog szolgáltatónál voltam), akkor teljesen beleszerettem ebbe a szakmába, így eldöntöttem, hogy jobban bele akarok látni! Novemberben pedig el is kezdek pár webdesign és webfejlesztéssel kapcsolatos tanfolyamot, amivel szeretnék jobban és komolyabban betekintést nyerni ebbe a szakmába. Tudom, nem lesz egyszerű egyéni vállalkozóként elindulni, de nem adom fel, mert az nem az én műfajom!


- Hogyan lettél a Remington nagykövete?

Azt hiszem a Promod verseny adott nekem egy nagyobb löketet, ami miatt jelentkeztem a Remington felhívására, amelyben a márka nagyköveteiket keresték. És milyen jól tettem! Azt hiszem márciusban fel is vették velem a kapcsolatot, hogy beválasztottak engem is a csapatba, amiért nem is lehetnék hálásabb. Nagyon sok csodás embert ismerhettem meg ezáltal és nem mellesleg tesztelhettem/tesztelhetem a legújabb Remington hajformázókat. Decemberig még mindig lehet jelentkezni a felhívásra, ami szerintem mindenképp megér egy próbát, hiszen nincs semmi vesztenivaló! 



- A bemutatkozásban olvasható, hogy nyertél egy blogger versenyt, mesélnél róla?

Igen, ez a Promod Blogger versenye volt. A felhívásukban az állt, hogy állítsunk össze egy általunk megálmodott szettet a téli kollekcióból, majd fotózzuk be magunkon, ők pedig kiválasztják a legjobb összeállítást! Amikor megtudtam, hogy én nyertem egyrészt hihetetlenül boldog voltam, másrészt izgultam is, mivel ahhoz, hogy kirakatom meg tudjon jelenni, először meg is kellett tervezni azt! Persze végül ez a része is hatalmas élmény volt! Rászántunk egy délelőttöt erre, a kifejezetten csak emiatt hazánkba látogató külföldi márka képviselővel! Én összeállítottam 4 szettet, amit szeretnék látni a kirakatban, ő pedig ebből választott kettőt, ami ténylegesen kiállításra is került. Ezután jött a vasalás és a próbababák felöltöztetése, hogy élesben is meg tudjuk nézni az összhatást! Egy-két változtatás után pedig készen is voltunk.


- Milyen érzés volt, amikor jelöltek az idei Cosmopolitan Blogger Awardra?

Óriási meglepetés és hatalmas öröm volt! Nagyon jó volt látni, hogy bekerült a blogom az 5 jelölt közé a 2018-as év legjobb blogja kategóriában. Bár végül nem én hoztam el a díjat, de már ez is hatalmas élmény volt!


- Mesélnél magadról pár érdekességet?

Inkább csak adok egy kis ízelítőt! Főképp azért, mert nem volt egyszerű sosem az életem, de nem feltétlenül rossz értelemben! Volt sok jó és rossz pillanatom, ami rengeteg mindenre megtanított! A szüleim Magyarországon találkoztak, de egyikük sem Magyarországi. Édesanyám székely, édesapám pedig kínai. Én bár már itt születtem Budapesten, de mégis Erdélyben nőttem fel, ahol nagyrészt a nagyszüleim neveltek. Aztán anyummal 7 évesen ismét Budapesten találtam magam, egy teljesen más környezetben, amit persze nem éreztem magaménak. Mivel imádom a természetet és az állatokat, nagyon nehezemre esett a nagyvárosba költözni, de ennek is megtaláltam a szépségét. Introvertált személyiségem és másmilyen kinézetem persze nem segített sokat a beilleszkedésben, de azért mindig feltaláltam magam valahogy és volt 1-2 igaz barátom, a sok bántás ellenére is.
Egyébként a saját életem és személyiségem megosztása is kifejezetten későn jött be a blog életébe, mert egyrészt úgy gondoltam, hogy nem akarok a gondjaimmal másokat tömni, másrészt az életem sokszor olyan fordulatot vett, hogy talán sokan el sem hinnék…Mostanában kezdem azt érezni, hogy a történetem van, akit inspirál, így próbálok egyre többet belevinni magamból és az életemből is a blogba! Persze ez egy kicsit lassabban megy, de igyekszem megnyílni ilyen téren is!



- Gondolkoztál már azon, hogy modellnek állj?

Igen, sőt! Fiatalabb koromban kifejezetten terveztem és jártam castingokra.Viszont, mint kiderült, nem vagyok elég magas és végül nem is lettem elég magas (164 cm), úgyhogy ez a dolog elúszott. De nem bánkódom, mert nagyon sok mindent szeretek csinálni és nagyon sok mindenbe bele is kóstoltam már. A blog azért csodálatos számomra, mert rengeteg hobbimat összefoglalja! Hódolhatok a modellkedésnek, fotózhatok, írhatok, ráadásul olyan dolgokról, amiket imádok!




- Hogyan képzeled el magad 5 év múlva, mik a terveid vágyaid?

18 évesen úgy terveztem, hogy majd az egyetem elvégzése után lesz egy szuper munkahelyem, ahol majd hosszú ideig „megállapodhatok”, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Nos végül persze nem így történt! Nem vettek fel arra az egyetemre, amire akartam menni (állatorvosnak készültem).Ám így is elkezdtem egy Állategészségügyi Technikus OKJ-t, amit aztán be is fejeztem, viszont ezután végül kommunikáció szakon kötöttem ki másik szerelmem, az újságírás miatt! Mivel egyetem alatt is gyűjtöttem a gyakorlatot, így bejött a menő munkahely dolog, mégis rájöttem, hogy egyáltalán nem nekem való a kötött, négy fal között pötyögős, irodai meló, amitől még a hátam is ki van (mármint tényleg – sajnos a folyamatos ülés nem tesz jót neki). Emiatt éppen egy kis újratervezés folyik nálam! 5 év múlva teljes mértékben freelancerként tervezem az életet, ahol a blognak komoly szerepe van, emellett remélhetőleg a webdesign-nak és az újságírásnak is!


Utolsó gondolatként még annyit szeretnék megosztani veletek, hogy a balesetemnek mostmár hálás vagyok és nem rossz dologként tekintek rá, mivel pozitív irányba terelte az életem! A blogolás vagy vlogolás nem könnyű, hiszen az összes szabadidődet erre fordítod, de aki valóban úgy érzi, hogy szívből szeretné csinálni, annak mindenképp ajánlom még most is! 2018-ban már nehezebb kitűnni, de hogyha valamit teljes lelkesedéssel és erőbedobással csinálsz, akkor menni fog! Nem fog azonnal jönni a siker, de érdemes várni rá! Kitartást, ne adjátok fel!


További sok sikert kívánok Sisinek, illetve hogy váljon valóra az összes álma! 
Nagyon szépen köszönöm neki, hogy létrejöhetett ez az interjú.
Megtaláljátok őt itt is, mindenképp nézetek be nála: 
Instagram: sinspirationblog



Zsuzsiii


You Might Also Like

0 Comments