Hello December - Ünnepi tervező | 2018


────

Már javában zajlik a december és a tél is, de én fázis késésben, idő hiányban szenvedek éppen ezért is jelenik meg ilyen későn ez a bejegyzés.
Nálunk már a hónap elején lehavazott, de amilyen gyorsan megjött olyan gyorsan el is ment, így sajnos nem élvezhettem sokáig a szép fehér tájat és még megörökíteni sem sikerült az én új szerelmemmel. Már sokszor említettem vagy legalábbis az elmúlt két évben amióta megvan ez a blog folyton felíródik az újévi listámra a fényképező gép, amit úgy szeretnék megszerezni. Idén végre pedig sikerült  már novemberben megjöjjön az angyal hiszen meghozta ezt a kis csodát nekem. Úgy érzem idén a listán már kipipázhatóm, hogy sikerült ezt teljesítenem.

Ma nem készültem extra hosszú bejegyzéssel csak egy kis aprósággal, ami talán nektek is jól jöhet ha ti is késésben vagytok a tervezéssel. Sokat  gondolkodtam azon, hogy mi is lenne az ideális most erre a pár napra ami még hátra van az ünnepekig. Nem teljesen részletes és nem is túl kitervelt ez a kis tervező amit összeállítottam, de úgy érzem nagy vonalakban benne van mindaz amit jobb ha felírunk, mert hanem elfelejtünk. Én ezzel a kis tervezőmmel fogok készülni az ünnepekre, amibe felírhatom mindazt ami most a legfontosabb számomra. Ha nektek is megtetszett ez a kis egyszerű mégis praktikus tervező akkor mindenképpen készítsétek el és akár a nagy rohanásban is lehet egy olyan kis jegyzetetek ami segíthet felkészülni az ünnepekre.

Jó készülődést kívánok! :)




Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments