Így telt a December..., újévi célok | 2019


──── 

Első sorban szeretnék Sikerekben Gazdag, Boldog Új Évet kívánni minden kedves olvasómnak!
Kívánom, hogy ebben az évben teljesüljön az össze kívánságotok! 

──── 

Igaz tavaly nem voltam túl aktív a blogon és nagyon kevés olvasnivaló került ki több okból kifolyólag, viszont lehet már sokszor írtam, hogy ezentúl több bejegyzés fog megjelenni. Most nem ígérek ilyent, mert nem biztos, hogy sikerül betartanom viszont igyekszem idén sokkal többet posztolni, mert hogy őszinte legyek hiányzik az írás nagyon, olyan mintha egy részem meghalt volna amióta nem írok. 
Egy igazán hosszú bejegyzéssel érkezem most, ahol a decemberben történt legjobb pillanataimat osztom meg veletek, igyekeztem idő rendben felsorakoztatni őket, illetve a végén az idei céljaimat is olvashatjátok. 




Még a hónap elején sikerült teljesítenem az egyik célomat, amit már lassan két éve próbálok megvalósítani. Végre sikerült megvennem az első saját fényképező gépemet, ami a legnagyobb szenvedélyem és szerelmem egyeben. Sikerült kispórolnom annyit, hogy meglephessem magam karácsonyra ezzel a szépséggel. 
Most, hogy ezt már kipipálhatóm, azt hiszen egy sikeres évet zárhatók ennek köszönhetően, illetve ezután már jönnek a minőségi képek is és egyre több fotózással kapcsolatos poszt is felfog kerülni a blogra. 


Sikerült többször is hazalátogatnom vidékre, ahol több képet is készítettem, ezekből láthatók párat. Az első sor utolsó képén a párommal közös cicánkat láthatjátok, akit annyiszor látogatunk meg amennyiszer csak időnk van rá. A kis pihe puha szőr gombócunk.♥  A többi téli kép már karácsonykor készült, amikor is egész álló nap csak hullót a hó, igazi hó csoda ország volt a mi kis falunk. Mindig imádok hazamenni és egy kicsit felfrissülni a csodás látvány miatt és a friss levegőn.
Tündér lakta falu. (hamarosan elmesélem miért is...) 



Sikerült a hónap elején, pont mikuláskor lebetegednem, így kénytelen voltam beteg szabira elmenni. Mivel hétvégére már jobban voltam, de azt mondtak ne menjek be dolgozni, így kihasználva, hogy szabad hétvégém van, ami elég ritka a munka helyemen, elmentünk egy picit kirándulni. Nem messze tőlünk van egy csodás vízesés, ami ilyenkor télen be szokott fagyni és még csodásabb a látvány. Bár teljes egészében nem volt megfagyva, de azért mégis csodaszép volt. 




November végén született a barátnőm babája, a kis Szabolcska. Természetesen nem maradhatott ki a baba látogatás sem, na és főként a cuki baba képek. Többször is voltam a picinél így elég sok kép készült róla, de most csak a legcukibbakat szeretném megmutatni nektek, természetesen hamarosan majd kikerül több kép is. Egyszerűen imádom ezt a cukiságot, megzabálom. 








Igen fekete fehér képet csatoltam a fánkról, mert  a fényviszonyok miatt nem látszott annyira semmi rajta, de így kicsit jobban látható. Amúgy megsúgom, hogy kék színű. Sajnos idén sem vehettem részt a fa díszítésében, mert sajnos én végigdolgoztam az ünnepeket, nem éppen a legszebb Karácsony így, de végül is megvolt a hangulata. És köszönöm a családomnak, hogy a nehéz év ellenére is, sikerült egy kicsi mosolyt kicsalni az arcunkra. 
Az évet pedig egy kis utazgatással zártuk, ha már sikerült az év végére kapnom egy kis pihenőt. Ellátogatunk szombaton a Parajdi Sóbányába (első két kép), ahol eltöltöttünk egy pár kellemes órát, majd átmentünk Szovátára és megnéztük a Medve-tót (utolsó kép) ami úgy látszott egy kicsit be van fagyva. 



Vasárnap pedig felmentünk a Hargitára egyet szétnézni és élvezni az utolsó előtti napot. Nagyon rég volt amikor utoljára ott jártam, így most mint egy kisgyerek vagy egy turista úgy éreztem magam, csak tátottam a számat és néztem a csodaszép tájat. Egyszerűen nem lehet betelni a látvánnyal, mindenképp ajánlom mindenkinek, hogy egyszer látogasson el ide.




Nekem így telt a december, a sok munka mellett volt időm picit jól érezni magam és pihenni is.
Nektek, hogy telt a december? :)


Na és akkor jöjjön az idei kívánság- , bakancs listám, ami persze most sem maradhat ki, hiszen mindenkinek van valami terve a jövőre nézve amit mindenképp el akar érni és teljesíteni. Bár idén semmi extra dolog nem került fel rá, csak nagyon kis apróságok. Illetve kívánom, hogy sikerüljön teljesíteni a listátokon szereplő pontokat és csodaszép évetek legyen, teli meglepetéssel és kalanddal.



Zsuzsiii 

You Might Also Like

0 Comments