Back to Zsuzsiii's Life Style | 2019



──── 

Már egy jó pár napja töprengek azon, hogy hogyan is fogjak neki ennek a bejegyzésnek. Emlékszem még tavaly augusztusában történt dolgok miatt kezdet elmenni az erőm és kedvem az írástól, így alig jelent meg pár darab bejegyzés, ám a napokban hatalmas meglepetés ért. Megnyitva a blogot arra lettem figyelmes, hogy a számok aktuális posztok nélkül is emelkedtek, az oldal megjelenítés is elég jól áll, pedig semmit nem tettem érte. Leginkább az volt meglepő, hogy a régebbi bejegyzéseimre kattintottak rá a legtöbben az elmúlt napokban. 

Szeretnék megosztani veletek pár aprócska gondolatot, hogy miért is tűntem el az internetes felületről, mielőtt újból nekifognék tartalmakat gyártani. 



Minden ember életébe eljön egy bizonyos szakasz, amikor szembesülnie kell a csúf valóssággal és elengedni a másik kezét, bármennyire fáj is. Meg kell tanulni tovább lépni és felépülni a fájdalomból ami soha nem tűnik el, csak enyhül. Úgy érzem elég idő eltelt már, hogy felálljak a padlóról és folytassam azt amit elkezdtem. 
Időközben valóra váltottam két álmomat is amik még csak a kezdődleges szinten vannak de jó úton halad minden. Hamarosan nektek is mesélek a részletekről, hiszen a blog új tematikája erre fog alapulni. 


Ebben az időben sokszor elgondolkodtam azon, hogy miért is hoztam létre a blogot évekkel ezelőtt. Szerettem volna adni valamit az embereknek, bebizonyítani, hogy nem egy senki vagyok hanem, hogy igenis sok mindenre képes vagyok, ezt az elmúlt időben be is bizonyítottam magamnak és sokaknak akik mindig csak a bukásomat várták. 
Megtanultam, hogy nem mások véleménye a fontos, hanem az, hogy én mit gondolok. 
Az idő múlásával úgy érzem én is felnőttem és megtanultam kezelni bizonyos helyzeteket, már nem vagyok az a félénk lány aki egy lépést sem mert tenni az utcán egyedül. 



"Légy boldogan önmagad. Szeresd a hibáidat. Legyen egyéniséged. És tudd, hogy a jelenlegi formában is pont olyan tökéletes vagy, mint bárki más. "
Ariana Grande 


Üdv újra itt! 
Zsuzsiii


You Might Also Like

0 Comments