Három évesek lettünk! | 2019



──── 

Hatalmas nagy öröm számomra, hogy egy héttel ezelőtt ünnepelhettük a három éves szülinapunkat.
Sose hittem volna, hogy megérjük ezt is! Igaz, hozzá kell tennem, hogy ez nem az én érdemem, hiszen alig tettem érte valamit. Nagyon keveset voltam aktív, kevés bejegyzés jelent meg és igen sokszor megígértem, hogy ez megváltozik de csak azzal is maradtam. Mindig közbejött valami ami miatt mindig elmaradt az ígéret. Lehet most azt hiszitek, hogy csak ígérek és nem tartom be, lehet igaz, de ez nem én vagyok! Most szeretném megmutatni, hogy ezután jobb lesz, nagyon sűrűn most sem ígérem, hogy lesznek bejegyzések, de változtatok rajta és igyekszem érdekességeket hozni. 

Illetve szeretnék köszönetet mondani nektek, hiszen nélkületek nem sikerült volna mindezt elérni. Megnyitva a blogot arra lettem figyelmes, hogy a régebbi bejegyzésem megtekintése az egekben jár. Csak görgettem és meglepődve néztem a számokat, létezik ilyen? 
Talán jobb ha többet nem írok, akkor is rám kerestek?! Na jó viccet félretéve, meglepődtem. Nagyon hálás vagyok, minden kommentárért, megosztásért, feliratkozóért, megtekintésért és mindenért amit tőletek kaptam!  

Köszönöm! 
Zsuzsiii


You Might Also Like

0 Comments