Nyaralás 2020 | delfin kalandok, fürdőzés, pihenés végre


────

Harmadik napunk: végre csodaszép napsütésre ébredtünk és jó melegre, nagyon kellet ez már hiszen az előző napon nem volt annyira meleg, inkább hidegebb volt. 
Mivel kicsit későn ébredtünk így nagy rohanás volt a reggel nekünk hiszen időre kellet oda érjünk a meglepetés helyszínére, amit akkor már persze tudtam, hogy mi az. Ilyent még csak filmekben láttam, így átélni fantasztikus élmény volt. És, hogy mi is volt az? ...

Delfinariu Konstanca volt. :) 
Na jó az egyik titkos vágyam mindig is az volt, hogy élőben is láthassak és megérinthessek egy delfint, most ki nem szeretné?!  
Két delfin volt, akik rengeteg kis trükköt bemutattak nekünk a gondozóikkal együtt. Annyira aranyosak voltak, élmény volt egy ilyenen részt venni és hatalmas meglepetés is.
Picit bántam azt, hogy nem lehetett képet készíteni velük sem pedig megsimogatni, hiszen van ez a vírus... viszont mindenképp ajánlom, mindenkinek, hogy egyszer vegyen részt egy ilyenen. 





 A nap többi részét pedig a tengerpartokon töltöttük, többet is felkerestünk és mindenhol fürdőztünk egyet, jó igaz én csak a lábam mártottam bele. Kellemes volt a víz és végre bele mehettem, bár nekem nem volt elég meleg mert sikerült felfáznom. :') De ez is csak én tudok lenni, egyik nap leégek, holott a nap sem süt, másik nap pedig jó langyos vízbe felfázok, mi jöhet még?
Összegezve a tengerpartokat mindegyik a maga módján szép, van amelyik a tiszta vízéről és a kellemes homokról híres, ami persze a legdrágább hely, a többi pedig a kagylókról és a hínáros tengerpart, vízről híres, de mindegyik remek nyaralásra. 




A nap végét pedig a szállodánk melletti tengerparton zártuk a hajó mellett. 
  Az Evangelia nevet viseli, egy görög hajóroncs, mely 1968-ban feneklett meg, és az egyik legnagyobb látványosságnak számít. 
Egy utolsó fürdőzés a naplementében és már búcsúzhattunk is a tengertől, hiszen eljött az utolsó napunk ami még tartogatott pár meglepetést számunkra. 
 


Hamarosan mesélek az utolsó napunkról, ami talán az eddigi legélménydúsabb lesz. 

Találkozunk legközelebb.
Puszi:)
Zsuzsiii

 

You Might Also Like

0 Comments