DIY | Makeup | "Egyszerű, mégis nagyszerű..." | 2017



──── 

Hoztam egy kis otthonkészítős smink tartót. 

Mindenkinek van, egy jó pár smink cucca amit nincs hogyan tárolnia, de ez már nem probléma itt egy ötlet, hogyan is tárold és még jól is nézz ki. 
Ez egy egyszerű, könnyen elkészíthető és még jól is nézz ki.
Ne habozz tarts velem és nézd meg.





1. Válasz egy számodra megfelelő befőttes üveget, vagy bármilyen más üvegből készült tárgyat. 
Én kinyomtattam a "mekup" felíratott amit kiszíneztem piros fílcel, ezáltal jobban mutat. 



2. Miután ezzel megvoltam, ovatosan felragasztottam az üvegre. 



3. Hogy jobban mutasson egy vastagabb cérnával, körberagasztottam és még egy kis virágot is raktam díszként. 




4. Végül egy szalaggal átkötöttem, hogy még érdekesebb legyen, az aljába  pedig köveket raktam.
Kedved szerint rakhatsz más színes köveket vagy kristályokat, ízlésed szerint. De ha nem raksz az se baj. 



És kész is lett az egyszerű mégis nagyszerű smink tartó. 



Készítsd el te is a saját smink tartódat és küld be a kelemenzsuzsa24@gmail.com-ra vagy töltsd fel instagramra a #Zsuzsiii illetve @susanny24 megjelöléssel.



További szép napot.

Zsuzsiii



You Might Also Like

0 Comments