A csúf igazság -Hogyan legyél népszerű blogger | 2017


" Már az elején szeretném leszögezni, hogy a leírtakat nem minden esettben alkalmazom!
Főként a közös munkák során!"


────


Biztos sokatok fejében megfordult már, hogy mi lehet annak a titka, hogy valaki népszerű vagy éppen nem népszerű blogger. Sok blogger szárnyal a sikerével, de vannak olyanok is akiknek alig megy ez a dolog bármennyire is próbálkoznak vele. Éppen ezért is szerettem volna készíteni egy ilyen bejegyzést, ahol az én tapasztalataim szerint válaszolok erre a kérdésre. Az általam nem minden esettben alkalmazott stratégiát pontokban fogok bemutatni. Remélem, hogy pár embernek azért tudok majd segítséget nyújtani.




• Helyesírás / Értelmiség 
Mindig figyelj a helyesírásra, akár többször is olvasd át és javítsd ki a hibáidat. Ugyanakkor arra is figyelni kell, hogy egy értelmes kerek szöveget írjunk meg, amiből az olvasó megérti az átadandó információt. Dolgozzunk meg azért, hogy egy tökéletes bejegyzést publikáljunk és ne egy átlagos unalmasat. Én a publikálás után rögtön neki is állok a következő heti bejegyzésnek, napokig csak írok és szerkesztem, hogy egy tökéletes bejegyzést kapjak.  


• Érdekes téma 
Ne mindig olyan témákról írj, amiket akár már mások megtettek. Írjon olyan témákról amik téged is érdekelnek, így könnyebb  azonosulni is vele és akár még saját véleményt is tudsz hozzáfűzni vagy hasonlót.


• Légy gyors
Ha azt szeretnéd, hogy a te bejegyzésed legyen a legnépszerűbb egy adott témáról, akkor légy te az első aki arról ír. Mindig légy figyelmes a világban történtekről és ha látsz valami olyat ami új és a te személyiségedhez is passzol, gyorsan írj róla, hogy te legyél az első tudósító. 


• Fektess bele 
Biztos nektek is vannak olyan bejegyzéseitek ahol nem egy témáról írtok, hanem egy diy vagy egy gasztronómiai vagy akár egy smink, divat  projektet csináltok, ilyenkor mindenképp szükséges, hogy pénzt fektessünk bele. Ezek  mostanában a legfelkapotabb bejegyzések, amikbe ne féljünk pénzt fektetni bele, mert az nekünk is jó és az olvasónak is. 


• Fotók 
Igyekezzünk saját fotókat készíteni a bejegyzésekhez, és ne az internetről leszedni. Ez is egy pozitívum lehet, ha egyes bejegyzésekhez saját képeket illusztrálunk. Ilyenek lehetnek a gasztronómia, smink, divat, diy bejegyzések. 


• Ne félj a kritikáktól 
Soha ne félj attól, hogy mások mit gondolnak rólad vagy a bejegyzésedről. Mindig légy pozitív és engedd el a negatív kritikákat, vagy fogadd meg és építs rá. Én amióta blogger vagyok nem igen kaptam kritikákat még, igaz 1-2 azért volt és volt, hogy negatív volt. Ettől elszomorodtam és fel akartam adni, de nem tettem. Inkább vettem egy nagy levegőt és tanultam belőle, hogy jobb legyek, azóta is így vagyok ezzel. 


• Közös munka másokkal 
Úgy is lehetsz népszerű, hogy más bloggerekkel vagy híresebb emberekkel összedolgozol egy egy témán, így akár az ő követői közül találsz majd saját követőket is. Ez azért is jó mert így tehetsz egy lépést afelé, hogy ismertebb legyél, igen ez sajnos így van de nem minden esetben. Vannak olyanok, mint én, hogy nem a népszerűségért csináljuk hanem azért, mert segítséget kérünk olyan témákba amikkel egyedül nem tudunk meg küzdeni.


• Népszerűsítsd a blogot 
Mai világban mindent megtalálsz az interneten, éppen ezért könnyebb a közösségi hálókon népszerűsíteni a blogot. Így szert tehetsz saját olvasókra a  Facebook, Twitter, Instagram....stb. közösségi médiába. 


• Heti egy vagy több bejegyzés 
Minél aktívabb vagy annál jobb, de legalább heti egy bejegyzést mindenképp tegyél közzé. Ha heti több bejegyzést is közzé teszel, akkor látni fogják, hogy mennyire aktív vagy és még így is népszerűsítheted a blogot. 


• Stílus/ design 
Minél menőbb kinézetű a blogod, annál több embert foghatsz meg vele. Csak egy szuper kinézet kell a blogra és máris nézettebb lesz. Mint a bloggernek, mint a blognak szükség van a fejlődésre és a váltózásra. 


• Soha ne add fel! 
Ez egy remek kijelentés. Ha szeretnél blogger lenni, akkor ne ad fel az első kudarc után, hanem haladj tovább és meglátod, hogy egy idő után eléred azt a célt amit annyira szerettél volna. Én is honapókig csak posztoltam és semmi eredménye nem volt, semmiféle visszajelzést nem kaptam az egészről, de soha nem adtam fel és folyton csak posztoltam szinte már hivatásként csináltam de még akkor sem volt semmi, aztán végül idén lett meg a nagy áttörés. És soha nem bántam meg, hogy hónapokig nem volt semmi, mert végül elértem azt amit annyira szerettem volna. 



+ Bármilyen kérdésed van bloggal kapcsolatban, vagy csak tanácsot szeretnél nyugodtan keress meg és segítek! 


Remélem, találtatok valami hasznosat ebben a bejegyzésben is. 
Máskor is várlak vissza!
Illetve minden kommentet szívesen várok!

                                                                       Képek forrása: Tumblr




Zsuzsiii




You Might Also Like

5 Comments

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsuzsiii!

    Tetszett a bejegyzésed, kedves tőled, hogy támogatni szeretnél másokat. Az ötleteid/észrevételeid jók és tetszenek. Ezekre én is a majd egy évem alatt rájöttem és alkalmaztam is. Maximum a közös munka maradt ki a listából.

    Sok sikert a továbbiakban és minden jót!

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Hollótoll!

      Örülök, hogy tetszett a bejegyzésem és tudtam segíteni másoknak. Igyekszek mindig mindenkinek segítséget nyújtani.

      Neked is további sok sikert kívánok és köszönöm a kommentett.

      Üdv. Zsuzsiii

      Törlés
  3. Szia. Nagyon jó a bejegyzés, sok hasznos információ van benne. További sok sikert. Puszi Andrea :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andrea!

      Örülök, hogy tetszett. Köszönöm szépen.♥
      Üdv. Zsuzsiii

      Törlés