Mi inspirál engem az írásban? | 2017




A mai bejegyzésem fő témája a már fent említett kérdés, amiben megtudhatjátok, hogy nekem mi segít írás közben. 


Először is ez a spontán bejegyzés úgy jutott eszembe, hogy egy nemsokára megjelenő bejegyzésemet (Nem leszek többé menedék...) akartam megírni de nem jött az inspiráció. Így elkezdtem gondolkodni, hogy mit is szoktam ilyenkor csinálni, hogy legyen ihletem. Természetesen gondolkodás közben jutott eszembe ez a téma ötletet is, amit gyorsan fel is jegyeztem.


De mivel most ebben szenvedek így gondoltam, hogy inkább ezt a bejegyzésem írom meg és teszem közzé számotokra.
Igaz egy kicsit furcsák ezek a szokások, mégis számomra ez az ami segít írás közben kiengedni a fantáziám és átélni az írás minden pillanatát. 


Miután kigondoltam, hogy miről is szeretnék írni jöhetnek az inspiráló cuccok. 
Elsőként egy kellemes illatú gyertyát gyújtok meg, amit az asztalomra helyezek, hogy érezhessem az illatát. Aztán jöhet egy kis finom ice coffee vagy tea, ez attól függ éppen mihez van kedvem. Ráadásként szoktam még egy kis csokit is az asztalra tenni vagy éppen gyümölcsöt. Majd jöhet a legfontosabb dolog a zene. Egyetlen egy együttes van, akiknek ilyenkor a zenéjét lejátszásra rakom. Ez nem más mind a Big Time Rush, akik az én kedvenc együttesem. Írás közben, csak az ők zenéjüket vagyok képes hallgatni, mert ez segít a legjobban az írásban. 
A zene után jöhet egy újabb furcsa szokás ami a hasamhoz tett párna jelképezi. Az alvós párnám ülés közben a hasamra rakom és úgy írók. Nem tudom miért de annyira jól esik...
Na de itt nem állok meg a furcsa szokásaimmal, hiszen van még belőle egy pár darab amiket gyorsan még elmesélek nektek. Ilyen például, hogy csak pizsiben szoktam írni, mert az annyira kényelmes és meleg. Aztán ott van az is, hogy csak a besötétített meghitt szobámba találom meg a számomra megfelelő hangulatot az íráshoz. 
Ha mindez megvan máris könnyebb az írás számomra és így születnek meg a bejegyzések. 



Nektek is vannak hasonló furcsa szokásaitok? 
Írjátok meg kommentbe. 



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is.
Remélem tetszett! :)
Máskor is várlak vissza.


                                                             Kép forrása: Tumblr
                               

Zsuzsiii

You Might Also Like

2 Comments

  1. Nekem is elengedhetetlen a zene az íráshoz. Általában YouTube playlistek után kutatok, vagy Spotify-n indítok el valami chillout zenét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zene szinte mindenkinek segít az írásban. :)
      Zsuzsiii

      Törlés