dal

Szőcs Renáta - Soha nem felejtem el (Interjú) | 2017

 Fotó: Zed ( Temesi Ádám) 

────

Egy évvel a Star Academy után végre elkészült Renáta első dala és videoklipje, amit a mai naptól már lehet nézni és hallgatni. Egy hosszú és fárasztó út után végre meglett a végeredmény ami csodálatos lett. Igaz én már régóta tudtam róla, de csak most volt alkalmam veletek is megosztani azt a sok információt amit megtudhattam. Igaz nem most készült az interjú, így vannak benne olyan információk amiket már látatok, de azért remélem találtok olyat is benne amit még nem tudtatok.
Illetve egy nagyon fontos információ, hogy mostantól Siamia néven fogjátok megtalálni Renátát, ez az új zenei projektjének a neve.
Én már vagy 100-szor is meghallgattam az új dalát ami imádok, szóval ti is hallgassátok és szeressétek!


 Illetve ismét köszönöm Renátának, hogy megválaszolta a kérdéseimet és, hogy még egy kis exkluzív képet is kaphattam. Na de nem is húzom tovább a szót, jó olvasást kívánok!






- Miért éppen ezt a címet kapta a dal? Jelképez valamit számodra? 

- Nincs különösebb jelentősége ennek a címnek, de többször elhangzik benne, így végül ezt találtuk a legjobbnak. Illetve nekem pont ez a cím nagyon tetszett, mert az életem egy olyan szakaszát éltem meg ahol valami lezárult, de most jött egy új dolog és ez az új olyan dolgokat hozott magával amit biztosan soha nem fogok elfelejteni, és hogy őszinte legyek nem is akarok.



- Miről szól a kipp, ábrázol valamit?

-A videoklip igazából image klip lett, ami azt jelenti, hogy nem igazán van sztori a háta mögött (az ilyen jellegűt majd későbbre tervezzük), hanem csak én meg a táj az ami benne van. Nagyon sok tengerpartos kép van benne, ami amolyan ősz meg nyár lezáró a feelinget ad.



- Milyen volt számodra az első kliped forgatása? 

- Az első klip forgatás nagyon izgalmas volt számomra én még nem éltem meg hasonlót. Először is 17 óra  utazás már eleve nagyon sok volt de akkor mikor oda értünk tudtam, hogy ez csak a kezdett, egyből fogtunk is neki forgatni. Nem igazán aludtam, nem tudok jól aludni utazás közben. 
Aznap mikor megérkeztünk délután egyből fogtunk neki forgatni, körülbelül éjjel 12-kor értünk vissza a szállásra, én picit felfáztam így nagyon nem tudtam elaludni, de tudtam, hogy aludnom kéne, mert hajnali 4-kor indultunk is tovább. Körülbelül 2 órakor éjjel elaludtam, és 4-kor keltem mentünk le a partra kb 1 órányi út várt ránk, ezt terepjáróval tudtuk csak megtenni, mert borzalmas volt az út a partig. Hiába, hogy csak 10km távolságról beszélünk. Így sikeresen elkaptuk a napfelkeltét és a nagyon szép fényeket. Aznap folyamatosan megállás nélkül ment a forgatás és újra olyan 12  óra körül értünk vissza a szállásra, ahol még forgattunk egy picit. Bele kellett mennem a szálloda medencéjébe, ami jelzem  kb 10 fokos volt. Alig vettem rá magam, mert nagyon felvoltam fázva, de végül nem kényeskedtem, mert az nem az én szokásom.
Éjjel még forgattunk egy nagyon szépet, mert telihold volt és ki akartuk használni ezeket a plusz dolgokat. Hát sikerült is, kimentünk az országútra és ott még forgattunk egy kicsit a telihold "társaságában", jelzem ez a rész majd csak a második klipben fog lenni. 
Mikor végre ágyba értem, egyből elaludtam, mint akit teljesen kiütöttek. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen 0-24-es dolog lesz majd, de egy biztos újra meg újra végigcsinálnám. Nagyon tetszett minden egyes pillanata. A sok munka, a sok kedves ember aki segít, és az az érzés, hogy közben a saját dalod énekled, és ez a te saját kliped lesz. 
Nagyon jó érzés volt azt érezni, hogy mindezt végig csináltam, anélkül, hogy most azért hisztizzek, hogy jaj de fáradt vagyok, felfáztam, már a torkom is fáj, hideg a víz, és fázom, stb. Nagyon elégedetten feküdtem le, és keltem fel. Utána kicsit belepillantottunk a felvételekbe, és nagyon elégedettek voltunk. Hatalmas élmény volt, és szép benne az hogy mindez nem volt zökkenő mentes. Remélem még nagyon sok ilyenbe lesz részem.



- Valami kulissza titkot elárulsz? 

- Hm...Szerintem az előző kérdésében akad egy pár olyan dolog amit így előre elárultam. De ha nem, akkor még annyit hozzá teszek, hogy lesznek vizalati jelenetek is, ahogy lebegek a víz tetején, na meg ahogy úszom.



- Miről szól a dalszöveg? 

 A dalszöveg végül szerelmesre sikeredett. 
Viszont ez egy olyan fázist ragad meg, ami hiába, hogy még kezdetleges, de közben még érezni lehet, hogy ez más, ez különleges és talán talán annyira is, hogy "örök". Olyan pillanatok amiket nem tudsz elfelejteni nem is akarsz és nem is fogsz. Tetszik, hogy külső szemmel szemléli az illető ezt a folyamatot, ahogy az egészben a táj is szerepet kap. Ott a forróság a szerelem és a táj amibe elképzeled magad, vagy amiben megélted ezeket a pillanatokat.



- Mennyi ideig készült el a videó és a dalszöveg így elsőre? 

Sok idő így az első míg beindul. Hisz kell egy jó menedzsment a háttérben, anélkül nagyon nem is lehet. A dal és a videoklip hiába van kész, ha nincs megfelelő promoválás a háttérben. Először a rádiópremierre van szükség, ott el kell hogy fogadják a dalt, arra vár az ember picit, aztán a tv népszerűsítés és a sajtó, és akkor jöhet a YouTube. Ehhez idő kell, de szerintem az első dal és klip az ami ilyenkor picit még döcög és nehezebb meg lassúbb folyamat. Szerintem a második és az utána levőkhöz már nem kell ennyi idő, mert akkora már kialakult az az út amit az elsővel bejártál és könnyebben átlátod, hogy mit hogyan kell.



- Milyen érzések vannak benned most, hogy elkészült az első dalod és kliped? 

Nagyon örülök, főleg, hogy mindebben olyan emberek voltak a segítségemre akik mondhatni a legjobban eltalálták, hogy mi jó nekem, és mi kell. Nagyon örülök, hogy a sors velük hozott össze, és borzasztó hálás is vagyok nekik! Egyaránt nagyszerű emberekre és szakmabeliekre tettem szert.



- A videoklipet te álmodtad meg vagy más is közreműködött benne?
A videokliphez mindenképp kell egy rendező, aki azért érvényesíti a te elképzeléseidet, de egyben még hozzárak olyan dolgokat amiket ő mint szakmabeli érdemesnek tart leforgatni. Így ez olyan dolog, hogy persze az én gondolataim meg elképzeléseim is ott vannak a klipben, de mindezt úgy, hogy egy rendező is szakmai szemmel javít meg, kigondol egy két hasznos dolgot mellé pluszba.



- Miért éppen Korzikán forgattátok a klipet?  

Sok helyet néztük mikor tervezgettük, és végül Korzikára jutott a választás. Mind úgy láttuk, hogy az lesz az a part, ahol talán a legjobb lenne mindezt leforgatni. Gyönyörű partja volt, és egzotikus tájai, szóval sok gondolkodás után rá esett a választás.




- Mennyire volt nehéz felvenni a videó felvételeket?  

Nem volt vészesen nehéz, viszont nagyon nagyon sok felvétel készült. Jelzem a homokban mezítláb járkálni és énekelni közben (vagy tátogni is akár) nagyon nem egyszerű dolog, na meg mikor már kezdetek az emberek jönni a partra napozni, az megint nehézséget jelentett, főleg a drón felvételeken, de ezt is megoldottuk. Volt azért, hogy ugyan azt a dolgot felvettük vagy 10-szer más állásból, gondolok itt a közeli-távoli-lassított felvételekre. De lényeg, hogy sok felvételt tudtunk csinálni.



- Van már valami ötleted, hogy milyen legyen a következő dalod és kliped? 
Mint említettem a második videoklip már készül. Korzikán kihasználtuk a szép helyeket és forgattunk a második dalhoz is, de arról még majd mesélek. 
Egy biztos az is nagyon szép helyeken forog majd!



További sok sikert kívánok Renátának, kívánom, hogy az össze álma váljon valóra! 



Az új dalát és videoklipjét itt tekinthetitek meg : 




Renit megtaláljátok Facebookon illetve Instagramon is.




Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments