"Szeresd önmagad" interjú Németh Klaudiával | 2017


" Szeresd ma magad, mert ilyennek születtél, bébi." - Lady Gaga, BORN THIS WAY 
( Légy erős - Demi Lovato 365 nap- egy év könyvéből) 

────

Rengeteg cikk megjelent már ebben a témában mégis ez egy kicsit másabb, hiszen mindegyikbe van valami extra ami eltér egymástól.

Múlt héten olvastam egy számomra nagyon kedves cikket ezzel kapcsolatban, így nem volt kérdés számomra, hogy megírom a saját esetemet is röviden és még a cikk írójával is készítek egy rövidke kis interjút.

Első sorban az én esettem rövidebb változata olvasható most.
Ahogy egyesek úgy én is küszködök önmagam elfogadásával, hiszen én sem vagyok éppen olyan " tökéletes", nekem is van hasam, bőrhibáim, a fogaim sem tökéletesek, kövér is vagyok...és ezt sorolhatnám reggelig mint bárki más. De nem fogom, mert erőt veszek magamon és keresem a megoldás a problémáimra. Igyekszek elfogadni önmagam olyannak amilyen vagyok, tudom ez nem egyszerű, sőt nehéz is, de meg kell próbálnunk ha javítani akarunk az életünkön.... ( folytatás hamarosan egy új bejegyzésben!)


Az olvasott cikket nektek is ajánlóm, hogy olvassátok el mert nagyon érdekes és motiváló!
 Hashtag Magazin: http://www.hashtagmagazin.net/eletmod/lelki-piller/szeresd-onmagad


Illetve csatlakozzatok ahhoz a kampányukhoz, hogy instagramra töltesz fel képet magadról smink és filterek nélkül a hastag #mutasdmegönmagad megjelöléssel.
Minél több embert akarnak arra buzdítani, hogy mutassák meg magukat mindenféle filter és smink nélkül, hogy úgy is gyönyörűek természetes arccal.
Ebben a kampányban és is részt veszek és megmutatom a valódi arcomat. Ti is tegyétek ezt és hívjatok meg minél több embert, legyen ez egy új kihívás.


Jó olvasást az interjúhoz amit a HM főszerkesztőjével készítettem, Németh Klaudiával!


- Mennyire volt nehéz megnyílni az olvasóid előtt és közé tenni ezt?

- Régen blogot vezettem névtelenül. Imádtam, hogy akár egy titkos naplóban kiírhatom az életem minden gyötrelmét és a világ mit sem sejt arról, ki is van a sorok mögött. Majd jött a Hashtag Magazin és vele együtt a nevem felvállalása. Többé nem voltak titkaim, de nem akartam mást adni az embereknek, ezért ugyanolyan nyíltan írtam továbbra is. Nehéz néha még mindig nehéz vállalni egy-egy fájdalmas történetet vagy tényt. Azonban mindig megéri, mert mi emberek tanulunk egymástól, én pedig sosem kaptam meg, hogy gyenge lennék mióta a nevem felkerült az online térbe. Tehát már nem nehéz ezekről beszélni, mára szükségesnek érzem a kényes témák feszegetését.



- Milyen visszajelzéseket kaptál efelől, hogy megírtad ezt a cikket?

- Szeretném azt mondani, hogy azt a hatást értem el, amit szeretnék, de ez még messze van. Azonban egyértelműen a nőiség és azzal együtt járó témák nagyon is érdeklik az olvasókat. Azonban szeretnek az olvasók csendes megfigyelők maradni. Remélem idővel egy olyan olvasó közönségünk lesz, akik beszélgetnek velünk és majd elmondhatom, hogy milyen hatások is értek igazán.



- Mi volt az ami erőt adott ahhoz hogy írni tudj róla?

- Eleinte nem erő kellett, hanem remény. Remény, hogy a depresszióból kimászok ha írni kezdek. Aztán mások adtak erőt. Megláttam az írás erejét, hogy mennyire szükség van őszinte szavakra, a nyers valóságra. Ez a cikk csupán egy állomás. Volt már a HM-nél szó meddőségről, anyaságról, betegségekről, a plussize életről és még sorolhatnám. Erőt nekem az ad, hogy elhiszem, hogy a soraimat olvasva mások nem sétálnak bele azokba a csapdákba, amikbe én is. Azonban ha más nem, legalább mindannyian tudjuk, hogy nem vagyunk egyedül a problémáinkkal és lassan, idővel belátjuk, hogy igenis a "tökéletlen" tökéletesből van több.



- Mit teszel annak érdekében hogy sikerüljön elfogadnod önmagadat?

- Számomra az elfogadás évek óta tartó folyamat. Ezzel kapcsolatban megjártam a gödör alját. Ha egy 18éves lánynak azt mondják, hogy Hashimoto,PCOS, gluténérzékenység és esetleges meddőség akkor ízeire szedi önmagát és az életét is. Nekem volt mit elfogadnom. Hogyan sikerült? Szerintem igazi válasz nincs rá, talán azt tudtam hogy változtatnom kell az életemen, hogy ne kapjak több pofont. Elfogadtam-e önmagam? Én inkább azt mondanám, hogy egy másik nőt építettem a régi álmodozó kislány helyére.



- Szerinted mi lehet a legfőbb oka annak, hogy sokan nem képesek elfogadni önmagukat?

- Folyamatos impulzusok érnek minket. Tökéletesnek hitt celebek, pipere cikkektől roskadnak a boltok polcai. Ez a legtöbbünkben meghozza azt a bizonyos érzést, hogy nem vagyunk jók úgy, ahogy születtünk. Nehéz ezt a folyamatot visszafordítani és teljesen nem is lehet. Ezt a problémát csak tetőzi, hogy egymást sem fogadják el az emberek, lassan ritkaság számba megy, hogy valakit nem megváltoztatni akarnak az emberek, hanem a hibáival együtt elfogadni. Pedig nem ez a kis tökéletlenség adja meg minden ember varázsát? A tökéletlenségünk miatt leszünk egyediek!



- Mit üzensz/tanácsolsz azoknak akik hasonló képen vélekednek önmagukról?

- Én nem üzenek, mert anno nekem is hiába üzent volna bárki. Azonban ha önmagam 16éves énjének üzenhetnék, elmondanám neki, hogy szeresse önmagát sokkal jobban! Én évek óta szedem a gyógyszereim, figyelek az egészségemre, az étkezésemre de érdemben az állapotomban sokáig nem volt változás. Amikor elkezdtem a lelkemre figyelni akkor értek valódi meglepetések. Ha egykori önmagamnak üzenhetnék, azt mondanám figyeljen a lelkére oda sokkal jobban, mert bármennyire realisták vagyunk sokan, a lelkünk minden problémánk alapja.



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzésem is.
Remélem tetszett! :)
Máskor is várlak vissza.


                                                             Kép forrása: Tumblr
                               

Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments