Interjú velem a Szemfüles Tinimagazinban | 2018

Fotó: B. István


──── 

Mint már tudjátok én is cikkírója vagyok a tini magazinnak, így most nagy meglepetésemre én is belekerültem egy rövid kis interjúval. Olvashatok rólam pár olyan dolgot is, amit talán még nem is tudtatok. A magazin már kapható az üzletekben így akár be is szerezhetitek. Jó olvasást hozza! 


────


Kelemen Zsuzsa 20 éves, Székelyudvarhelyen élő blogger. Nevét már láthattátok lapunkban, hiszen időnként megjelennek az írásai a magazinban. Szeretne elismert lenni, a bloggerkedésen kívül a fotózás érdekli. Blogjára, a Zsuzsiii-ra ti is felnézhetek, és szemlélgethetek az írásai közül több témakörben is, olvashatunk beauty, gasztro, divat és egyéb cikkeket is tőle. Megjelent írásaiból tagadhatatlanul látszik, hogy olyan ember, aki a harmóniára törekszik az élet minden területén. Több sikert is elért már, és kisebb közönségre is szert tett. 



- Miért kezd egy fiatal lány blogot írni? 
- Én azért fogtam bele, hogy kedvenc témáimról írjak, akár sikeres, akár nem. Manapság minden második blog fanfiction területén íródik, ez egy kicsit már sablonos, hiszen ugyanarra a tematikára épül: kedvenc hírességünk találkozik a blogot író lánnyal és szerelmesek lesznek ...stb. 



- Mióta írsz blogot, és milyen rendszerességgel? 
- 2012-ben kezdtem, akkoriban a kedvenc együttesemről, a Big Time Rushról kreált álmaimat és gondolataimat írtam le én is, ez az, a miről fentebb írtam. Annyira sikeresek voltak a történeteim, hogy évekig csak ezeket írtam, mígnem 2015-ben végleg befejeztem a történetet. 2016 nyarán újabb blogot indítottam, de már teljesen másat, hiszen személyes blogot vezetek, ahol rengeteg témában talál az ember információkat, főként azokról a dolgokról, amik engem is foglalkoztatnak. Eleinte heti egy bejegyzést raktam fel a blogra, de tavaly nyáron ez megváltozott, hiszen már heti 2-3 bejegyzés is kikerül, ami azért is jó, mert így még több érdekesség van és gyorsan felkerülnek az új hírek is amikre érdemes figyelmet fordítani. 



- Mit tartasz fontosnak a blogodon keresztül átadni? 
- Hogy önmagam mutassam, hiszen nem szeretném megjátszani magam. 
Az igazi arcomat szeretném megmutatni az olvasó számára. Azért kedveljenek aki vagyok, és ne azért aminek esetleg tűnök. 



- Vannak-e visszajelzések? 
- Természetesen vannak, nem sok, de azok nagyon jól esnek. Rengeteg támogatást kapok, és nem csak olyanoktól, akik mindig hagynak egy kedves üzenetet számomra, hanem a való világban is, sokszor ha találkozok egy ismerőssel, ő is elmondja a véleményét. Van olyan is, akiről nem hinném, hogy olvassa a blogom, aztán csak jön a meglepetés, amikor szóba hozza és, hogy további sok sikert kíván nekem. 



- Mi mással foglalkozol még? 
- Fotózok, és novellákat írok. Szeptemberben jelentkeztem egy online magazin által meghirdetett cikkíró versenyre, ahol a kultúra témakörben indultam és az "Erdély kultúrája" nevű pályázatommal elnyertem az első helyezést. Annyira jól esett, hiszén még soha nem nyertem semmit. 



- A blogodon nézelődve azonnal lejön, hogy a harmónia utáni vágyad nagyon erős. 
Milyennek képzelsz el egy ideális világot? 
- Hmm... nagyon jó kérdés. 
Talán olyannak, ahol béke és szeretet uralja az emberek szívét és nem a gyűlölet meg a kapzsiság. 



- És egy ideális életet? 
- Szerintem nincs ideális élet, hiszen mindenki élete úgy jó, ahogy meg van írva. Én sosem változtatnék semmin, hiszen ez az én sorsom. 



- Min magánember mi, a legfontosabb célkitűzésed az életben? 
- Szeretnék sikeres lenni a szakmámban, és rengeteg sikert elérni, az a legfontosabb egyenlőre. A közeljövőben szeretnék egy saját fotóstúdiót is, és ha minden jól megy, akár már idén jelentkeznék a Cosmopolitan Blogger Award-ra. A magánéletbeli, távolabbi céljaim pedig az utazgatás és egy saját otthon kialakítása. 



- Van-e valamilyen hobbid a blogíráson kívül? 
- Ha megfelel hobbinak, akkor az a fotózás lenne. 



- Mivel töltöd a szabadidődet? 
- Szabadidő? Nekem nem sok van, folyton csak rohanok, hol fotózni, hol pedig cikkeket írok. Ez az én életem jelen pillanatban, ami igaz, hogy fárasztó, de nagyon élvezem. Viszont a kevés szabadidőben, inkább pihenek és kirándulok, ha van rá lehetőségem. 



- Mivel szeretnél foglalkozni később? 
- Természetesen bloggerként és fotósként szeretnék dolgozni. 



- Ha adnod kellene egy okot az olvasóinknak, hogy blogot írjanak, mi lenne az? 
- Kezdjetek bele bátran egy saját blog működtetésébe, de figyeljetek arra, hogy minél kreatívabbak legyetek, semmiképp ne sablonosak. Bloggerkedni már csak azért is jó, mert jobban fejlődik a fogalmazási készség és rengeteget tanulhatunk belőle. Nagyon fontos, hogy ha igazán szeretnétek azt csinálni, nem szabad feladni, bármilyen kis vagy nagy problémába is ütközünk, mindig van megoldás! 



- Szerinted mitől nőies egy nő? 
- Nem a külsőségek a fontosak, hogy egy nő nőnek nézzen ki, hanem a viselkedése, ami a legmeghatározóbb, ott látszik meg, hogy mennyire nőies. Persze nem azt mondom, hogy fiúsan kell öltözni, de nem a külső a legfontosabb. 



- Na, és nőként mit gondolsz: mitől férfias egy férfi? 
- Itt szintén a már előbb említett elméletet támogatnám, hiszen egy jó modorú férfi sokkal férfiasabb, mint egy talpig kinyalt, de kellemetlen alak, pávagyerek. 



- Minden Szemfüles interjún megkérdezzük: ha szuperhős lehetnél, mi szeretnél lenni, és mi lenne a jelmondatod? 
- Leginkább a macskanő bőrébe bújnék bele, és a jelmondatom azt hiszem a "Miauuuu..." lenne. 





Zsuzsiii

You Might Also Like

2 Comments