Mit kaptam Karácsonyra? | 2019


────

Instagramon megszavaztátok, hogy legyen egy "Mit kaptam Karácsonyra?" bejegyzés, ami bár egy kicsit megcsúszott de most már elkészült és ti is olvashatjátok.
Igaz idén valahogy nekem nem volt semmiféle ünnepi feelingem. Valahogy úgy teltek el a napok mint a többi, semmi változást nem éreztem, oda lett a lelkesedés, a készülődés. Vajon ez a korral jár vagy csak simán fáradt voltam a sok munka mellett....(hamarosan kiderül mit és hogyan láttam tavaly) 
Visszatérve az ajándékokhoz, amik idén sem maradhattak el, hiszen csodás dolog valakinek örömöt okozni és meglepni egy kis aprósággal. Idén rengeteg kis meglepetés ért engem, de örülök annak, hogy én is mosolyt csalhattam a szeretteim arcára és meglephettem olyan kis apróságokkal amiknek biztosan örültek.
Nem is húzom tovább a szót, hanem inkább mutatom mit is kaptam.



Mivel idén sikerült megvennem a saját fényképezőgépemet, így szinte minden szerettem abba gondolkodott, hogy mit is vehetne hozzá, hogy meglegyen minden hozzávalóm. Igaz nem csináltam képet róla, mert hanem most nem lennének ezek a szép képek, mivel egy memória kártyát is kaptam a gépbe. Illetve Mikulásra kaptam egy távirányított is hozzá amivel messziről is egy gombnyomással képet tudok készíteni. Illetve amit Karácsonyra kaptam az nem más mint egy állvány, amit a képen is láthatók. Ha őszinte akarok lenni volt egy megérzésem, hogy ezt fogom kapni, de nagyon örülök neki. Lassan de biztosan minden meglesz amire szükségem van. Azért szeretném kiemelni, hogy az utóbbi kettőt a páromtól kaptam, akinek köszönöm szépen a szuper kis ajándékokat és a támogatást!




Húgomtól kaptam egy napi tervezőt, aminek nagyon örülök, hiszen így biztosan nem felejtek el semmit. Ami nagyon szuper benne, hogy van éves előretervező; naptár; havi tervező; névnapok; menstruációs naptár; jegyzet és a kihagyhatatlan napi tervező. A napi tervezők alatt pedig vannak heti idézetek, amik motiválnak és inspirálnak arra a hétre, hogy még jobb legyen. A kinézette pedig egyszerűen csodálatos, tetszik ez a virágos harmónia. 




Kaptam ezt a kis aranyos csomagolásban található tusfürdött is ami egy picit fura számomra, de az illata valami csodás, enyhén fahéjas-almás illata van, nem is tudom igazából mihez hasonlítsam hiszen ilyet még nem éreztem.




Idén kaptam két poharat is, ez az egyik amelyikbe egyből beleszerettem. Bár ha jól sejtem fotózni kaptam ezt a szépséget, hiszen milyen jól mutat már a képeken és nagyon szuper kis díszítő elem lesz majd. 




Ez pedig egy erdei gyümölcsös fagyi illatú gyertya, ami az én egyik kedvencem.
 Imádom az illat gyertyákat, éppen ezért is van belőlük egy jó pár darab. Nem tudom, hogy rajtam kívül még van-e valaki aki ugyan ilyen gyertya függő mint én. :) Igaz a másik szenvedélyem is látható a képen, amit szinte heti szinten vásárolok, mert egyszerűen imádom a tulipánokat. ♥




És akkor az említett második pohár, amiről azt hiszem nem kell semmit mondanom, hiszen a felírat mindent elárul, kitől kaptam és mit jelképezz. ♥




Mivel gondoltam  idén másodjára is meglepem magam így ezt a kis csomagot rendeltem meg az Avontól, amiben van egy krém, tusfürdő és parfüm, szeder és vanília illatkeveréke. 




Végezetül pedig ezt a köröm és lábujj kezelőt kaptam, hiszen szeretnék idén elvégezni egy műkörmös tanfolyamot és ezentúl a blog és fotózás mellett azzal is foglalkozni. 



Köszönöm, hogy elolvastad és velem tartottál, máskor is várlak vissza! 
Zsuzsiii 

You Might Also Like

0 Comments