Könnyed gyümölcs falatok | 2019


──── 

Múlt héten a Lidl üzletláncban vásároltam, ahol ezt a nagyon kis aranyos jegyzett fűzetett láttam meg.
Kicsit jobban megnézve nagyon praktikus azok számára akik imádnak sütni-főzni, mint én. Természetesen egyből beleszerettem és meg is vettem. Miután hazajöttem még jobban szemügyre vettem, hogy pontosan hogyan is nézz ki ez a kis füzet. Vannak benne cuki ragaszthatós matricák, sőt a megírt recepteket vagy éppen bevásárló listát simán lehúzhassuk, hiszen azt tovább ragaszthassuk egy másik füzetbe vagy akár a hűtőszekrényre. Én egyszerűen imádom ezt a kis fűzetett, ajánlom mindenkinek aki szereti az ilyen aranyos dolgokat vagy csak szeretné meglepni az egyik ismerősét egy ilyennel. 

Illetve a bejegyzés végén láthatok egy képet a címben szereplő sütiről. Receptet nem írok ehhez, mert ezt nagyon egyszerű elkészíteni. Nem kell más hozzá csak egy héjas tészta lap és fagyasztott erdei gyümölcsök. Különféle formákat csináltam és úgy töltöttem meg a gyümölcsökkel, amiket sütés után porcukorral díszítettem. 




Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments