Kérdezz-felelek | 2019


─── 

Ismét egy kérdezz-felelek bejegyzéssel érkeztem, hiszen jött egy pár nagyon jó kérdés, amire örömmel válaszoltam nektek. Ha még többet szeretnétek kérdezni névtelenül akkor megtehetitek e-mailban, én pedig bármikor szívesen válaszolok minden kérdésre.
Pályaválasztás, blog, fotózás, szerelem....ezekre válaszoltam ismét.
Tarts velem és tudd meg én mit gondolok.

────


Mindig is érdeklődtél a fotózás illetve a kamerák iránt, vagy ez csak pár éve kezdődött? 

Egész pici koromban már elkezdődött ez, valahogy mindig is vonzott ez a foglalkozás. Emlékszem alig lehettem 4 éves amikor már elloptam az akkori fényképezőgépünket és csináltam vele a rosszabbnál rosszabb képeket, de hát valahol el kell kezdeni. Hat évesen készítettem el életem első tökéletes képét, amikor is teljesen látszott a képen apu. Nem hiányzott egyik testrésze sem, sőt még tiszta is lett a kép, nagyon büszke voltam magamra, most is az akkori énemre. Aztán teltek az évek és felnőttem, most pedig teljesen más szemszögből nézek mindent, de az akkori kicsi énem is bennem él mélyen és néha elő tör a rosszalkodás is. 



Mi motivált a blogod indítására? 

Leginkább a kedvenc együttesem volt az ami motivált. Aztán a későbbiekben, hogy személyes blogot kezdtem el vezetni leginkább az emberek voltak azok akik motiváltak, hiszen tetszett nekik amit csináltam és ez nagyon fontos volt számomra, hogy tetsszen az embereknek a munkám, legyen értelme annak amiért írok.
Még több bloggal kapcsolatos kérdésre ebben a bejegyzésben válaszoltam : Blogger Tag 



Mit tanácsolsz azoknak, akik pályaválasztás előtt állnak? Te mindig tudtad, hogy mi akarsz lenni? 

Akkoriban mikor pályaválasztás előtt álltam fogalmam sem volt, hogy mi szeretnék lenni. Pár éve rajzolódott ki bennem, hogy pontosan mi is az amit szeretnék csinálni leginkább. Elvégeztem egy olyan szakot amit azt hittem talán soha nem fogok hasznosítani, ám ha jól belegondolok, igaz nem fogok abban a szakmában dolgozni, viszont amit tanultam mellette az mind jól jön nekem a mostani álmomhoz.
Igazból nem is tudom mit tanácsoljak nektek, de szerintem az a legjobb ha a szívedre hallgatsz és azt választod amit leginkább szeretnél csinálni, vagy ami a legjobban vonz téged. Akár választhatsz olyant is ami elvégzése után akár lehet több választási lehetősséged. Vagy meggondolod magad és úgy jársz mint én, hiszen sose késő újból tanulni valamit és más álmot megvalósítani. Bármit választasz tudd, hogy mindig változtathatsz rajta!



Mi a kedvenc sorozatod? 

Egyetlen és örök kedvencem az Árva angyal, ez az a sorozat amit soha nem fogok megunni és elfelejteni. Hatalmas hatással van rám ez a sorozat, egyszerűen imádom!  Többet mesélek itt: Árva angyal őrület 



Pároddal van kedvenc közös élményed? Valami, amivel nagy meglepetést okozott?  

 Huh...emlékszem a legnagyobb meglepetés szülinapomkor ért. Még február-márciusban megláttam egy plüss nyuszit amibe teljesen beleszerettem, mindennap megnéztem a munkahelyemen hátha jön lefele az ára és megveszem, de mire annyira lejött elfogyott. Sajnos így jártam, így nem sikerült megvenni. Ám júliusban a szülinapomkor érkezett a plüss nyuszival, amitől teljesen elájultam, észben tartotta és megvette még akkor nekem. Ez volt azt hiszem az eddigi legnagyobb meglepetés számomra és legaranyosabb gesztus tőle.
Rengeteg kedven közös emlékünk van, talán az összest imádom így választani sem tudnék, hiszen mindegyik aranyos kis emlék.




Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments