Áfonyás-csokis amerikai palacsinta | 2020



────

Hétvégén elkészítettem a híres amerikai palacsintát, amit egy kicsit újra gondoltam.
Sokféle palacsinta recept van feltöltve az internetre, eredetileg vajjal megkenik és juharsziruppal fogyasztják. De én most csokival és áfonyával készítettem el. 


Hozzávalók: 
- 30 dkg liszt
- 400 ml tej 
- 2 db tojás 
- 1 csomag sütőpor
- 5 dkg cukor
- 1 teáskanál só 
- csokireszelék
- áfonya díszítéshez
- csokin öntet, csokikrém 

Elkészítés: 
1. Egy nagyobb edényben keverjük össze a lisztet, a sütőport, a sót és a cukrot. Egy másik edényben verjük fel a tojást a tejjel és a csoki darabkákkal. Csináljunk egy kis mélyedést a lisztbe, és öntsük bele a tejes keveréket. Keverjük össze, amíg össze nem áll. Nem baj, ha vannak benne kisebb csomók.

2. Süssük egy nagyobb teflonos serpenyőben, közepes hőfokon. Azt gyengén olajozzuk ki, vagy fújjuk be enyhén olajos sprayvel. Használjunk fel merőkanál mennyiséget, és süssünk két palacsintát egyszerre, két percig, vagy amíg buborékok nem lesznek rajta. Fordítsuk meg, és süssük tovább egy percig, vagy amíg világosbarna színe nem lesz.

3. Ha készen vagyunk díszítsük tetszés szerint. Én megkentem enyhén csoki krémmel, majd egymásra raktam, végül csoki öntet, egy kis tejszínhab a tetejére és megszórtam áfonyával. 


Jó étvágyat hozzá! 




Találkozunk legközelebb!
Puszi :)
Zsuzsiii

You Might Also Like

0 Comments